ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושרי הקבינט המדיני-ביטחוני סיירו היום (שלישי) בצפון, באזור פעילות צה"ל לנטרול והשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה, במסגרת מבצע "מגן צפוני". במהלך הסיור אמר נתניהו כי "המבצע הזה ברובו ככולו מאחורינו". בתוך כך, בארגון חזבאללה טוענים כי צה"ל החל באיטום המנהרות, ואף פרסמו תמונות של פעולות הצבא. 


"אנחנו פה בפיקוד צפון בסיור של הקבינט", אמר נתניהו בפתח דבריו, והוסיף: "צה״ל הציג בפנינו את הפעולות שלו ביחס לנטרול המנהרות. המבצע הזה רובו ככולו מאחורינו. ש כאן עבודה יוצאת מן הכלל ששללה את נשק המנהרות מהחיזבאללה. הוא השקיע בזה הרבה ואנחנו הרסנו לו את זה".

התמונות שפרסם חזבאללה. צילום: רשתות ערביות
התמונות שפרסם חזבאללה. צילום: רשתות ערביות

חברי הקבינט המדיני-ביטחוני שמעו סקירות על התקדמות מבצע "מגן צפוני" ועל המצב בסוריה מהרמטכ"ל, ממפקד פיקוד הצפון ובכירים נוספים. בתום הסיור התקיים דיון קבינט. 

אתמול הסביר נתניהו בישיבת סיעתו כי "הכנו את כל המערך הזה שלקח את כל מה שחזבאללה הכין כדי לחדור לגליל, ונטרלנו את זה. היינו צריכים להשלים את זה, ועכשיו צריך ללכת לבחירות". 

כזכור, בסוף השבוע שעבר, לראשונה מאז החל מבצע "מגן צפוני" לפני כשלושה שבועות, צה"ל פוצץ מנהרת טרור של ארגון חזבאללה סמוך ליישוב זרעית.