מטוסי קרב זרים תקפו מטרות באזור דמשק הלילה (שישי) כך דווחה התקשורת הרשמית של המשטר הסורי. מערך ההגנה האווירית הסורית התמודד עם "מטרות עוינות מעל דמשק והפיל חלק מהן, לפחות שמונה מהם יורטו והפיצוצים נראו בשמי הבירה הסורית", כך דיווחה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, סאנ״א.

על פי דיווחים המזוהים עם המשטר, גורם צבאי סורי אמר כי שמונה טילים יורטו ונזק נגרם למחסן אמצעי לחימה בשדה התעופה הבינלאומי של דמשק, ככל הנראה של חזבאללה. גורמי אופוזיציה סוריים מסרו כי לא רק מחסן אמל"ח הותקף, אלא גם שני מטוסים שחנו בשדה תעופה, אך גורם במשרד התעופה הסורי טען כי תנועת המטוסים לא נפגעה מהתקיפה הישראלית. מאוחר יותר מסר המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם כי המתקפה כוונה נגד מחסני טילים ששייכים לחיזבאללה באזור אל-כיסווה, ונגד שדה התעופה בדמשק. ברשת "אל מנאר", המזוהה עם חיזבאללה, אמרו כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלים פועלים במקביל בשמי דרום לבנון.

לפי דיווח בלבנון, התקיפה החלה משמי לבנון סמוך לשעה 23:15, וכי המטוסים תקפו באמצעות טילים מאזור נבטייה. כמו כן, דווח כי מטוסי חיל האוויר הישראלי חגים בגובה נמוך בדרום המדינה וכי נשמעו "בומים על-קוליים" מעל צור וגם מעל מחנה הפליטים רשידיה הסמוך. מקורות עיתונאים באופוזיציה הסורית דיווחו, כי חיל האוויר הישראלי תקף בסיסים של מיליציות איראניות וכוחות של משטר אסד מדרום מערב לבירה דמשק.
תקיפה בסוריה. צילום: רשתות ערביות

בדיווחים נוספים נטען כי התקיפות כוונו למשאיות שהעבירו נשק בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה, ובית החולים הצבאי דאריא, שמשמש את המשטר כמחסן לאמצעי לחימה של גדוד 555 והדיביזיה הרביעית ממערב לדמשק. בדיווחים ערביים נמסר, כי ספינות של חיל הים הישראלי שהו מול חופי לבנון הדרומיים בעת התקיפה.