ח"כ על הכוונת: הותר לפרסום כי בחודש שעבר עצרה משטרת ישראל תושב נצרת, אח מוסמך העובד באחד מבתי החולים בירושלים, בחשד שתכנן להתנקש בחייו של חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) וכן לבצע פיגועים נגד אישי מציבור נוספים. החקירה הסמויה התנהלה תחת מעטה של חיסיון ושל צו איסור פרסום ורק היום (ראשון) התיר בית המשפט לפרסם אותה. 



ראשיתה של החקירה במידע שמסרה אמו של החשוד, אח מוסמך באחד מבתי החולים בירושלים, שנחשפה לתוכנית אותה הכין ורקם בנה ועל פיה בכוונתו לפגוע בח"כ חזן ולגרום למותו. בעקבות המידע הגיעו שוטרים לביתה של האם, והיא סיפרה כי בעת שניקתה את הבית, הבחינה במסמכים ובתוכנית החיסול אותה יזם בנה. בבדיקה של חוקרים עלה כי החשוד סימן כמטרה גם אישי ציבור נוספים, בהם התכוון לפגוע. 



בעקבות אותו מידע, נעצר החשוד, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, עד שבשלב מסוים טען שהוא סובל מבעיות נפשיות ובית המשפט הורה על אשפוזו בכפייה. עתה נערכת התביעה להגשת כתב אישום הגד החשוד, המיוצג ע"י עו"ד אורי קורב. בעקבות המידע והממצאים שעלו מהחקירה, הוחלט כבר בראשיתה ע"י והמשטרה להרחיב את סל האבטחה סביב ח"כ חזן.



ח"כ חזן אמר בתגובה: "אני לא מופתע וגם לא מתרגש. יש פה כוונה רצינית שנרקמה לחיסולי, זה לא משחק ולא בדיחה. העובדה שנערכים לכתב אישום היא עדות חיה לרצינות כוונותיו של החשוד וזה המחיר כנראה שצריך לשלם איש ציבור שאומר את האמת בכל מקום ובכל עת. זה לא המקרה הראשון שאני מוצב כמטרה לחיסול. גם החמאס וגם פתח סימנו אותי למטרה לפגיעה בעקבות התבטאויות שלי ובעקבות עלייתי לאוטובוס של מחבל. אתם יכולים להיות רגועים. אני סומך על כוחות הביטחון ואמשיך לעשות עבודתי נאמנה. לא אירתע מאיום כזה או אחר".