חוסיין עמיר עבדאללה, בכיר במשרד החוץ האיראני, דחה היום (ראשון) בתוקף את השמועות על התקף הלב שעבר מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה. בציוץ שפרסם בטוויטר היום, כתב עבדאללה כי "הטענות האחרונות של הציונים בנוגע למחלתו של נסראללה והתקף הלב שעבר הם השקר הגדול ביותר של השנה החדשה".

לדבריו, "ביום שבו נסראללה ומנהיגי התנגדות פלסטינים נוספים יתפללו יחד במסגד אל-אקצא, הציונים כבר לא יהיו קיימים". 
 

הדברים מגיעים לאחר דיווחים לא מאומתים שהגיעו מלבנון שגרסו כי נסראללה, שלא נראה בטלוויזיה בחודשים האחרונים, עבר התקף לב ומאושפז במצב קשה בבית החולים. זאת, לצד דיווחים אחרים על כך שנסראללה מתמודד בשנים האחרונות עם מחלת הסרטן. 


 
מוקדם יותר היום טענה שמרית מאיר, העורכת הראשית של "אל מסדר" ופרשנית לענייני ערבים, כי שתיקתו של נסראללה יכולה לנבוע מכך שאין לו מה לומר והוא אינו רוצה לקשור עצמו לשום איום. "לא רואים אותו כבר הרבה זמן, מאז מבצע 'מגן צפוני'", אמרה. "זה לא מתאים לו, כי בדרך כלל הוא קופץ על כל הזדמנות לאיים. חזרתי קצת אחורה, כי הזכירו לי שהוא נפגש עם מנהיג הג'יהאד האסלאמי, אך לא יצאה תמונה מהפגישה הזאת, והיא היתה לפני חודש. הוא לא נראה הרבה זמן, וגם שותק". 
 
מאיר המשיכה: "אותו עיתונאי לבנוני שטען שיש לו סרטן, שהוציא את הציוצים, טען שהציעו לו להתאשפז בסוריה. נסראללה לא רוצה להגיד משהו כי אין לו משהו טוב להגיד. כשהתחיל מבצע מגן צפוני ברעש גדול, כל איום היה נפיץ, והוא לא רצה לדבר על זה ורצה להשתיק את זה. יכול להיות שזאת אסטרטגיה טובה מאוד, כי הדיון הציבורי בלבנון הוא דיון שרואה בעין יפה את המנהרות, למרות שהוא לא בעד חיזבאללה. חצי מדינה סולדת ממנו, והוא הפך את חיזבאללה וצבא לבנון למעין גוף אחד שמגן על המדינה".