בסוף החודש הקודם נעצרו מספר נערים בני הישיבה "פרי הארץ" ליד רחלים, בחשד לרצח עאישה ראבי, אישה פלסטינית מכפר בדיא, בזריקת אבנים. מקרה זה בו קיים חשד למקרה טרור יהודי טופל על ידי החטיבה היהודית של השב"כ. הנערים ומשפחותיהם סיפרו על התעללות במהלך החקירות, ובראיון בחברת החדשות ששודר הערב (שני), א', ששוחרר לאחר שנעצר בחשד למעורבות ברצח הפלסטינית, סיפר: "אמרו לי שאני רוצח ושאני זרקתי אבן ושיש לי דם על הידיים, וגם דם של יהודים שבא אחר כך כתוצאה מהפגיעה במשפחה שלה. הם ניסו להוציא ממני שאני רוצח".
א', שתושאל במשך שבועות על ידי המשטרה, סיפר:"הם לא אמרו לנו שאנחנו חשודים במשהו, הם רצו אינפורמציה על אותה שבת. מאוד פחדתי לשתף פעולה בחקירות האלה, הן היו מאוד קשות. הם ניסו להוציא ממני הודאות שווא, אמרתי להם מלכתחילה שאני מת לדבר איתם ולמסור אליבי, אבל רק תתנו לי עורך דין. אחרי שנפגשתי עם עורך דין הוא אמר לי 'אדרבא, יש לך אליבי, אתה יכול לדבר'". חשוד נוסף סיפר: "זו עלילת דם, אנחנו ישיבה רגילה, כולנו שמחים בישיבה, עובדים את השם. אין לנו שום קשר לדברים האלה". עם זאת, לדבריו, "לא היו עינויים, הרבה התעללות פסיכולוגית הייתה".
 
"אמרו לי אתה רוצח, זרקת את האבן, אתה תשב הרבה שנים בכלא. אמרו לי שחבר שלי פתח עליי. הדפיסו לי תמונה של אמא שלי ושמו את שתי התמונות ביחד, ושאלו אותי מה הייתי עושה אם אמא שלי הייתה נרצחת בכביש 60" סיפר חשוד נוסף על תוכן החקירות, "לא הודיתי ולא סיפקתי אליבי. אני לא משתף איתם פעולה, לא משתפים איתם פעולה. חמישה חוקרים יושבים, אחד כאן ואחד כאן, וצורחים לי באוזניים שאני רוצח". ואולם, הוא סיפר כי אלו "לא היו חקירות כמו בדומא, כן היו נגיעות, נגעו בנו, היו לחצים נפשיים, וגם להיות קשור לכיסא..".

מהשב"כ נמסר: "שירות הביטחון הכללי דוחה בשאט נפש את הטענות השקריות שהועלו על ידי החשודים בכתבה. החשודים לא העלו טענו אלו מול גורמי רפואה ולא מול בתי המשפט במסגרת דיון הארכת המעצר והעררים שהתקיימו. כל החקירות מבוצעות על פי חוק ותחת פיקוח של פרקליטות המדינה, היועמ"ש ובתי המשפט".