חברת imagesatintl פרסמה הערב (רביעי) דוח מודיעין על בסיס תמונות לוויין שצולמו היום, בהן ניתן לראות את תוצאות התקיפה של מבנה מערבית לדמשק בירת סוריה. מבין האתרים שברשימת האתרים שהותקפו שפורסמה ע"י דובר צה"ל, נראה כי המתאים ביותר לאתר זה הוא אתר מודיעין איראני. בהתאם לרשימה של דו"צ ולניתוח חזותי בלבד, אנו מעריכים כי בתמונות המצורפות נראה אתר מודיעין שהותקף, נפגע וקרס חלקית.

אתמול פרסמה החברה תיעוד בו ניתן לראות את המחסנים האיראניים, סוללת טילי SA-22 ומכ"ם JY-27 שהושמדו. מספר ההרוגים בתקיפת צה"ל בסוריה עלה ללפחות 21, כך דיווח מוקדם יותר המרכז הסורי לזכויות אדם היושב בלונדון. עוד דווח, כי מתוך ההרוגים, 15 אינם סורים ו-12 הם אנשי משמרות המהפכה של איראן. ששת האחרים הם אנשי המשטר וצבא סוריה. 



כזכור, חיל האוויר תקף שלשום מטרות של כוח קודס האיראני וסוללות נ"מ בשטח סוריה. התקיפה הלילית, שהגיעה בשלושה גלים, באה בתגובה לירי טילי קרקע־קרקע מתוצרת איראן, שיורט על ידי כיפת ברזל, לעבר אתר החרמון שעה שהיה עמוס במבקרים. המרכז הסורי לזכויות אדם, היושב בלונדון, דיווח אתמול כי מספר ההרוגים בתקיפת צה"ל בסוריה עלה ל־21 לפחות. עוד דווח כי מתוך ההרוגים, 15 אינם סורים ו־12 הם אנשי משמרות המהפכה של איראן.

 האתר האיראני שהותקף בסוריה. צילום: (ImageSat International: (ISI
האתר האיראני שהותקף בסוריה. צילום: (ImageSat International: (ISI


ששת האחרים הם אנשי המשטר וצבא סוריה. עוד דווח כי התקיפה גרמה לנזק הגדול ביותר למחסנים ולאתרים הצבאיים של משמרות המהפכה בסוריה מאז החלה ישראל לתקוף במדינה. המרכז לזכויות אדם מוסר כי מספר ההרוגים הגבוה יחסית וההרס הרב הם תוצאה של שלוש גיחות ההפצצה שביצעו מטוסי חיל האוויר.