אימון ייחודי שכונה "ים הזעם" בוצע בפעם ראשונה בחיל הים, במסגרתו תורגלה תקיפה באמצעות טילי ים - ים, בו הותקפה והושמדה ספינת סוחר אזרחית לפני גריטה, שדימתה ספינת אויב שהגיעה להוריד כוחות קטנים על מנת לפוצץ את האסדה. במהלך התרגיל, ירי בוצע מארבעה טילים שונים. מטרת האימון הייתה לשמור על הכשירות המבצעית של לוחמי ספינות הטילים. 
"רוצים להביא אותם לרמה המקצועית הטובה ביותר ולהתמודד באש חיה של טילים", אמרו בחיל הים, "בסוף תרגלנו את הביצוע הזה במרחב המים הכלכליים. תרגלנו שספינת אויב מגיעה לפגוע במתקנים האסטרטגיים ובתיאום של ים אוויר והשמדנו אותה".

צילום: דו"צ
עוד הוסיפו: "המלאכה של הגנה על הנכסים האסטרטגיים רק הולכת ומתעצמת ולכן אנחנו בונים ספינות נוספות סערי 6 שנבנות בגרמניה ומתחילות לרקום עור וגידים, ויצטרפו ליחידה בשנתיים הקרובות".

 
במהלך היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האנרגיה יובל שטייניץ חנכו היום בלב ים את הגעת החלק התחתון של אסדת הגז ״לווייתן״. נתניהו אמר במהלך הסיור: ״אנחנו נספק את כל צרכי האנרגיה של מדינת ישראל מאנרגיה נקייה שלא הורגת כמו פחם. שני שליש מהכסף שיוצא כעת מהים הולך ישר לקופת המדינה לצרכים של אזרחי ישראל. זה הופך את ישראל לעצמאית מבחינת אנרגיה ונותן לנו כוח עצום עם הצינורות שאנחנו מוציאים מכאן לשכונה שבה אנו חיים וגם לאירופה. הגז הזה נותן לנו עוצמה מדינית, עוצמה כלכלית וכמובן עוצמה אנרגטית. זו בשורה גדולה מאד לכלכלת ישראל ולמדינת ישראל".