ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שני) לאיום של משמרות המהפכה על ישראל ואמר כי אם טהרן תתקוף את ישראל זה יהיה "יום המהפכה האחרון" שתציין. "אני לא מתעלם מהאיומים של המשטר האיראני, אבל אני גם לא מתרשם מהם. אם המשטר הזה יעשה את הטעות האיומה וינסה להחריב את תל אביב וחיפה, זה לא יצליח להם, אבל זה יהיה יום המהפכה האחרון שהם יחגגו. כדאי שהם ייקחו זאת בחשבון", אמר נתניהו בסרטון שהעלה ליו טיוב. 
 
בכיר במשמרות המהפכה האיראניים אמר היום כי "אם ארצות הברית תתקוף את איראן, נמחק את תל אביב וחיפה". יאדוללה ג'וואני, סגן מפקד משמרות המהפכה לעניינים מדיניים, אמר את הדברים באירוע לציון יום השנה ה-40 למהפכה האסלאמית שהעלתה את משטר האייתוללות לשלטון.
מוקדם יותר היום אמר נשיא איראן חסן רוחאני, בנאום שנשא בכיכר עזאדי  ושודר בטלוויזיה הממלכתית, כי מדינתו "תמשיך לפתח ולהרחיב את תוכנית הטילים ואת העוצמה הצבאית". לדבריו, לא יבקשו לכך אישור מאף אחד. הדברים נאמרו לעיני עשרות אלפי אנשים שהגיעו לצפות במצעד הצבאי שנערך בבירה לציון 40 שנה למהפכה האסלאמית. "איראן תביס את הסנקציות האמריקאיות, אפילו שאנשים מתקשים להתמודד איתן", הסביר.


התקשורת האיראנית טענה כי כמיליון איש משתתפים הגיעו לאירועים וכי הם מלווים בצעקות "מוות לאמריקה" ו"מוות לישראל". כמו כן , רוחאני אמר כי "מציינים את היום במקביל 'להמשך המזימות של אמריקה הפושעת והישות הציונית'". הוא טען כי "85% מהנשק מיוצר באיראן". לטענתו, כולם מנסים ללחוץ על עמנו ולהשית עליו חרמות ועיצומים. "כל המזימות של האויב נכשלו וייכשלו", סיכם, "נמשיך את דרכנו כפי שבחרנו אותה לפני 40 שנה".