ריגול רשתי: הפרקליטות הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום נגד מחמוד ג'בארין, יליד 1983 מאום אל פחם, שנאשם בקיום קשרים עם פעילי חיזבאללה, במטרה לסייע לארגון במלחמתו נגד מדינת ישראל. על פי כתב האישום, היה ג'בארין בקשר עם שני פעילי ארגון הטרור, עלי שעיב ובלאל אלסאטר, שניהם מפעילי רשתות חברתיות של חיזבאללה בטוויטר, פייסבוק ו-וואטסאפ, כאשר שעיב משמש גם ככתב הצבאי של רשת הטלוויזיה אלמנאר ושל תחנת הרדיו אל נור, השייכות לחיזבאללה. 



בין השאר, על פי כתב האישום, צירף אלסטאר את ג'בארין לקבוצת הוואטסאפ "אלעלאם אל ערבי אלמוקאום" ("התקשורת הערבית המתנגדת"), בה שימש בלאל כמנהל הקבוצה, שם הנאשם פרסם תכנים גם הוא והפיץ חומרים שהופצו בקבוצה בחשבון הפייסבוק שלו. בנוסף לכך, צילם הנאשם לבקשת מפעיליו תמונות מרחבי הארץ ששימשו במסגרת המלחמה הפסיכולוגית שמנהל ארגון חיזבאללה נגד ישראל.



בין הצילומים שצילם הנאשם לבקשת מפעיליו היו תמונת דגל שחור שהונף בלבנון מישראל, איחולי החלמה לאימו של בכיר חיזבאללה שחוסל עמאד מורינייה וכמו כן צילומים של אתרים אסטרטגיים ברחבי ישראל. מטרת הסרטונים, כמו שהסבירו המפעילים לנאשם הייתה ליצור תחושה בישראל ובלבנון כי ארגון הטרור הצליח להחדיר את פעיליו ברחבי הארץ. בנוסף לעבירות אלה, הואשם ג'בארין גם בעבירות של נהיגה ללא רישיון והפרקליטות ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים.