שישה בני משפחת וולף נפצעו הבוקר (שני) מפגיעת הרקטה בבית המשפחה במושב משמרת. שלושה מהם כבר שוחררו לביתם - הסבא, הילדה בת השלוש, והאב דניאל. האמא והתינוקת בת החצי שנה נשארות באשפוז בבית החולים מאיר ואילו הסבתא שנפצע באורח בינוני, הועברה לבית החולים בילינסון לאחר שנפגעה במקום רגיש בגבה ונזקקה לטיול מורכב יותר. השכנה בת ה-12 עברה למחלקה אורתופדית בבית החולים מאיר וצפויה לעבור ניתוח ברגל.



דניאל וולף תיאר את שאירע למשפחתו בשעה 5:20 לפנות בוקר, עם פגיעת הרקטה: "אני היחיד ששמע את האזעקה. שמעתי אותה ממש בקטנה, ברמה של 4 בסולם של 1 עד 10. מזל שבמקרה ישנתי בסלון ושמעתי את זה. במקרה הרדמתי את הילדה הגדולה, ישבתי עם הטלפון, בום, נרדמתי, וזה מה שקרה". 




לדברי דניאל, "יכול להיות בגלל שהחדרים סגורים, אז פחות שמעו, אבל אף אחד לא התעורר מזה חוץ ממני. לא הספקנו לעשות יותר מדי, הכל קרה מהר. אני משער שהיה לנו 20 שניות עד חצי דקה עד שהכנסנו את הילדות לממ"ד, ואתה לא ממש חושב, אלא אתה פשוט מושך את החלון ומנסה לסגור את הדלת. לא יכולתי לסגור כי אמא שלי היתה בחוץ ואבא שלי הלך להביא את אחותי הקטנה מבחוץ".



לדבריו, "אמא שלי, שהיתה בין המטבח לממ"ד היא זאת שנפגעה. אבא שלי ואחותי במזל נתקע להם המנעול בבית השני, והם היו בחצר שזה קרה. יש פה הרבה נסים שקרו. מקווה שאמא שלי תהיה בסדר וכולם יהיו בסדר". בתוך כך, בני משפחה וחברים של משפחת וולף הגיעו לבית ההרוס על מנת להתחיל לפנות ציוד מהמבנה ההרוס.



ברשת ב' דווח כי הסב, רוברט, שנמצא באזור הבית, תלה את דגל ישראל מעל הבית, מטפל באריזות ביחד עם אנשים נוספים, ועושים זאת בזהירות שאולי משהו יקרוס או שיהיה נפל מהרקטה. "אף אחד לא מטפל בבעיות שלנו, זה המחיר, אני עכשיו צריך לסבול את המחיר, כמעט איבדתי את המשפחה שלי. הממ"ד, אתם שומעים את זה - לממ"ד. אין, אל תשחקו בזה", אמר.