עם קבלת תוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-21, נראה כי בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו עומדת עבודה קלה במיוחד להרכבת קואליציית ימנית רחבה. מזכ"ל ארגון הטרור החיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס לתוצאת הבחירות בישראל ואמר כי "נתניהו צפוי להקים ממשלת ימין חדשה", אולן טען כי התוצאות אינן מעניינות את החיזבאללה.



מה שכן מדאיג את נסראללה, לדבריו, הוא עצם שיתוף הפעולה האמריקני-ישראלי. "אנו עומדים בפני שלב חדש של שיתוף פעולה חסר תקדים בין אמריקה וישראל", אמר, "המיוצג ע"י נתניהו וטראמפ. אנחנו לפני צומת מרכזית הקשורה לגבול הטריטוריאלי שלנו".



לדבריו, הכרת ארה"ב ברמת הגולן כשטח ישראלי צריכה לעורר דאגה, וכי שיתוף הפעולה האמריקאי-ישראלי מסכן את החיזבאללה ואת הגבול היבשתי והימי של לבנון עם ישראל. "הדאגה לגבי רמת הגולן נכונה, אך היא תחזור לידינו. היא צריכה להיות בידינו".



"אמריקה היא מקור הטרור". טראמפ מכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן. צילום: רויטרס



נסראללה תקף את ארה"ב גם על ההחלטה להציב את משמרות המהפכה של איראן ברשימת ארגוני הטרור. לטענתו, "משמרות המהפכה הם ארגון ג'יהאד גדול, וזה נורמלי שהוא יפריע לארה"ב. אנחנו מגנים את ההחלטה האמריקנית החצופה והמטופשת, שהתקבלה ע"י טראמפ, ומודיעים שאנו עומדים לצד יקירנו, שומרי המהפכה האסלאמית באיראן. עלינו להכיר בתפקיד של משמרות המהפכה בהגנה על האסלאם, על האתרים הקדושים ועל עמי האזור. חובתנו לעמוד לצידם. המיקום של משמרות המהפכה ברשימת הטרור הוא אינדיקציה לכשלון האמריקאי ולכוחנו".



"אמריקה משפילה אומה שלמה למען ישראל", הוסיף נסראללה. "היא יוצרת ארגוני טרור, ומציגה אותם ככאלו השומרים על אומותיהם, המקומות קדושים, כבודם, אדמתם, ביטחונם, יציבותם, עתידם וחלומותיהם. זוהי תמצית של חוצפה וטיפשות". 

עוד טען נסראללה, כי "אמריקה היא מקור הטרור ואנחנו עומדים בפני הטרור". לדבריו, "הצעדים של ארה"ב נגדנו לא יישארו ללא תגובה, ואנחנו נגיב בזמן המתאים לכך".