לאחר ההסכם שסיים את שביתת הרעב: בעוד האסירים הפלסטינים חוגגים את מה שמבחינתם הוא ניצחון, גורמי בטחון הבקיאים בפרטי ההסכם עמם אומרים הערב (שני) ל"מעריב אונליין" כי תוצאותיו יזיקו לישראל. לדבריהם, "ההסכם רע מאוד. זה לא הטלפון הציבורי, אלא המסר שמבינים ממנו המחבלים".



לטענתם, ההסכם מראה כי שב"ס לא פותר את הבעיות המתרחשות אצלו, אלא השב"כ. בנוסף, הסיכומים אליהם הגיעו האסירים והדברים שהשיגו מוכיחים להם שרק בכוח מגיעים להישגים. "דוקרים קצין, שורפים אגף, ובתמורה מקבלים טלפונים", אמר אחד הגורמים. 



עוד נאמר, כי כעת "הבעיה הבאה תהיה עם הפת"ח. מדובר כאן על הישג של החמאס, שמכניס את הפת"ח למילכוד".


האסירים הפלסטינים, כאמור, חוגגים את קבלת דרישותיהם ע"י ישראל, והודיעו על הפסקת שביתת הרעב. יו"ר הוועדה לענייני האסירים הפלסטינים, קדרי אבו באכר, הודיע כי נערכו מספר ימי דיונים בכלא רימון בנגב, בסיומם סוכם להתקין טלפונים ציבוריים בכל בתי הכלא, כאשר האסירים ישתמשו בטלפונים האלו שלושה ימים בשבוע. 
הטלפונים יותקנו תחילה בכלא דמון, וכן באגפים של אסירים מתחת לגיל 18 בכלא עופר, מגידו ובאגפים של בית החולים בכלא רמלה. בהמשך יותקנו טלפונים ציבוריים בשאר בתי הכלא. עוד נטען כי על פי ההסכם כל האסירים שהועברו מכלא "קציעות", במסגרת העברת האסירים לפני יותר מ-20 יום, יוחזרו לכלא. הקנס על האסירים יופחת ל-30 אלף שקל, ויסתיים הבידוד של האסירים הפלסטינים בכלא קציעות. 
בשב"ס החליטו כי רק אחרי שיותקן מלוא המיסוך בבתי הסוהר הביטחוניים, יתקינו אנשי השירות טלפונים ציבוריים בבתי הכלא. כמו כן, בשירות בית הסוהר החליטו כי האסירים יוכלו לחייג רק לבני משפחה מקרבה ראשונה, וכי יוטלו סנקציות על הפרות משמעת.