אל-מרסד הסורי לזכויות אדם דיווח הלילה (שישי) כי נשמעו שלושה פיצוצים באזור אל-כיסווה, בו נמצא מאגר טילים איראני ושל חיזבאללה הלבנוני וכן מערך ההגנה האווירי הסורי. על פי הדיווח, לא ברור עדיין אם הפיצוץ נובע מפגיעה במאגרי הטילים או מפגיעת מערך הטילים הסורי בטילים הישראלים. עוד דווח בלבנון כי במהלך התקיפה, הופל כטב"מ ישראלי בשטח סוריה.


מוקדם יותר הערב, דווח כי "מערכות ההגנה האוויריות בסוריה הפילו מטרות מכיוון ישראל". על פי הדיווחים, הטילים נצפו בשמי דמשק, ויעד התקיפה המדובר הוא בסיס איראני סמוך לבירה. בטלוויזיה הסורית נטען כי "מערך ההגנה האווירי תקף גופים מוארים שהגיעו מישראל - והפיל חלק מהם". בתקשורת הסורית פורסם כי היעדים הם שני בסיסים איראניים באזור דמשק.
בתוך כך, בלבנון דווח כי מטוסי קרב ישראלים נצפו מעל הדאחייה, בדרום ביירות, בזמן התקיפה על אל-כיסווה בדמשק. 



בחודש שעבר, דווח בסוריה על תקיפה ישראלית בסמוך לעיר חמה. הדיווחים ייחסו כאמור את התקיפות לישראל, וציינו כי שישה מטוסי קרב נכנסו מהמרחב האווירי של לבנון וביצעו את התקיפה, בעקבותיה נהרגו שני חיילים. ההתקפה בוצעה על בסיס צבאי ומפעל לייצור טילים לטווח בינוני, הנמצאים תחת שליטה של כוחות איראניים והותקפו מספר פעמים בעבר.
 
לפי אל-מרסד הסורי לזכויות אדם, מאפריל 2018 ועד אפריל 2019 נהרגו 232 איראנים, אנשי המשטר הסורי ואנשי חיזבאללה בתקיפות של חיל האוויר הישראלי.