אימה באוטובוס: במהלך הלילה שבין שבת לראשון, בסמוך לשעה 01:00, יידו מחבלים ביהודה ושומרון בקבוקי תבערה על אוטובוס של החברה לפיתוח בצומת הטי, מזרח גוש עציון. באוטובוס היו תלמידות אולפנת אוריה, ששבו חזרה לביתן לאחר שבת בנווה צוף.


בסרטון שהופץ על ידי ארגון הצלה יו"ש, נשמעות הבנות ברכב ההסעות זועקות מפחד, כאשר אש פרצה בחלקו הקדמי של האוטובוס.
 
ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר כי "כבר אתמול בלילה החלו כוחות צה"ל במרדף אחר המחבלים, והשירות הפסיכולוגי של המועצה בקשר עם הבנות והמשפחות". 

עוד אמר, כי "מחד באופן המסורתי, אנו סומכים על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבלים. מאידך קשה לנו להאמין כי בני העוולה יטופלו ביד קשה, כיוון שמערכת המשפט והענישה לא מתייחסת לתקיפות הללו כניסיון לרצח של ממש".

לדבריו, "אנו דורשים בתוקף מצה''ל, הממשלה ועוד יותר ממערכת המשפט לפעול נגד המפגעים כולל ענישה קולקטיבית שאין מנוס ממנה. לא נשלים עם טרור האבנים והבקתבי"ם נגד יהודים בצירי יהודה ושומרון!".

ישראל גנון, יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים בישראל, התייחס גם הוא לאירוע ואמר כי "הגענו למציאות הזויה בה לנהגי האוטובוסים אין את האפשרות להגן על ציבור הנוסעים מכיוון שמשרדי התחבורה והביטחון אינם מנגישים מיגון ראוי לאוטובוסים. הגיע הזמן ששר התחבורה הבא יבין כי אוטובוס יכול להיות מלכודת מוות במידה והנהגים אינם מקבלים את ההדרכה המקצועית הראויה כיצד לנהוג במקרים מעין אלה. ארגון נהגי האוטובוסים יחד עם ההסתדרות הלאומית ימשיכו לעמוד לימינם של הנהגים וציבור הנוסעים עד שיתקבלו המלצות הארגון והאוטובוסים יזכו למיגון הראוי."