התעשייה האווירית השיקה את המל"ט הטקטי החדש לקראת הסלון האווירי בפריז, ה- THeron. מדובר בכלי טיס ממשפחת ההרון, המיועד למשימות טקטיות בשדה הקרב, וישרת בעיקר את כוחות היבשה, משמר החופים ועוד. 



הדגם החדש מצטרף למשפחת המל"טים של התעשייה האווירית ומתאפיין ברמת בטיחות טיסה ואמינות מהגבוהות ביותר בעולם. למל"ט אפשרות לפעול בתנאי מזג אוויר קיצוניים, הוא בעל מנוע מתקדם, ויכול להגיע לגובה מקסימלי של 24 אלף רגל ויכול לשאת כ-180 ק"ג של מטען. בתעשייה



האווירית מסרו כי הדגם החדש עומד בתקנים ובסטנדרטים המקובלים בעולם. עוד נמסר כי הדגם מושתת על הניסיון המצטבר בתחום המל"טים בתעשייה האווירית בלמעלה מ-40 שנות פעילות ומאות אלפי שעות טיסה מבצעיות. 



משה לוי, סמנכ"ל בכיר בתעשייה האווירית, ומנהל חטיבת כלי טיס צבאיים, אמר: "אנו גאים להשיק את הפיתוח האחרון בתחום המל"טים מבית התעשייה האווירית, ה- T-Heron. המל"ט הטקטי במשפחת ההרון משלים למעשה את מגוון הפתרונות המבצעיים שהתעשייה האווירית מציעה בתחום מל"טים לכלל הכוחות בשדה הקרב- ים, אוויר, יבשה ומודיעין. התעשייה האווירית דואגת להישאר מובילה בתחום המל"טים, ולייצר פתרונות לאתגרים העולים מהשטח".