הסלמה בדרום: המצב בדרום ממשיך להחמיר, זאת לאחר שרקטה פגעה ישירות בבית מדרש בעיר שדרות מוקדם יותר הערב. כעת (בין חמישי לשישי), צה"ל אישר כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור בהם תשתיות טרור במתחמים צבאיים, וכן מתחם צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בדובר צה"ל הדגישו עוד כי: "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".


תקיפת יעדי חמאס ברצועה. צילום: דובר צה"ל
על פי דיווחים פלסטיניים, אחד הטילים שנורו לא התפוצץ, ולפי שעה אין נפגעים בתקיפה המיוחסת. המטרות שנפגעו הן נקודות תצפית של הזרוע הצבאית של חמאס. הזרוע הצבאית של חמאס הורתה לפנות את כל בסיסי האימון והמוצבים הפעילים. דובר חמאס, חאזם קאסם אמר כי: "האיומים של הנהגת הכיבוש במטרה לאסוף קולות לקראת הבחירות - לא מפחידים את העם שלנו".

כזכור, רקטה פגעה הערב בבניין ישיבה בשדרות וגרמה לו נזק רב. לא היו נפגעים בנפש. רב הישיבה, שלמה בנימין, סיפר ל"חדשות 12": "קרה נס, הרקטה פגעה שישה מטרים משלושת התלמידים שהיו בישיבה". הוא הוסיף: "עשר דקות לפני כן היו 15 תלמידים בתפילת ערבית". לדבריו, בזמן פגיעת הרקטה למדו התלמידים את פרק כ"ג בתהילים, בו נכתב: "גם כי אלך בגיא צלמות לא אירא רע כי אתה עמדי שבטך ומשענתך המה ינחמני".