זוועה במצלמת האבטחה: ד' נפצע לפני 20 שנה בתאונת דרכים שאירעה בהיותו בשירות מילואים, והותירה אותו נכה שמצריך טיפול סיעודי מסביב לשעון. היום נעצר המטפל שלו בחודשים האחרונים בחשד שהתעלל בו, והיכה אותו בפניו וגופו עד מעצרו. מאור דהן, אחיו של ד' האשים הערב (ראשון) בראיון ל"החדשות 13" את החברה שהעסיקה את המטפל, וטען כי היה ביכולתה למנוע את מסכת ההתעללויות אם הייתה מוודאת שלמטפל אין רקע פלילי.



"מאחורי הדלת מסתבר שאחי עובר ממש התעללות של מטפל בו, ממש מאחורי גבנו בזמן אמת", סיפר דהן, "במקרה, אחי היותר צעיר הלך לנוח בחדר בו ממקמת הטלוויזיה, שבה אפשר לעקוב אחרי מה שקורה בחדר, ועיניו קלטו סטירה או אגרוף שהמטפל נתן לאחי". ההתעללות, כאמור, תועדה במצלמה שהותקנה בחדרו של ד', "מי שנשלח לטפל באחי בשליחות החברה שזכתה במכרז של משרד הביטחון, הוא עבריין, את המינימום הם היו צריכים לגלות, שמדובר בעבריין, שכל... לסמס את שמו בגוגל ואתה מקבל את על הפרטים וההרשעות שלו. אנשים חסרי ישע נופלים פעם אחר פעם אחר פעם להתעללות של אנשים רעים".



עו"ד שרון עומסי, המייצג את המשפחה הוסיף: "המשפחה רואה את עצמה כשליחה גם של עצמה, גם כלפי כל נכה צה"ל. הלוחמים שלנו, האנשים שנפצעים, ששומרים עלינו כל הזמן, בסופו של דבר אנחנו לא רק שלא שומרים עליהם, אלא מפקירים אותם".






לא מצליחים לראות את הסרטון? חווים תקלה? לחצו כאן למעבר לכתבה באתר המותאם