האגף המשפטי של "אם תרצו" קיבל בימים האחרונים תשובה לבקשת חופש מידע אותה הגיש בדרישה לדעת מהם התנאים להם זוכים האסירים הביטחוניים בבתי הכלא השונים. כמו כן, הוגשה בקשה לקבלת פירוט הביקורים של נציגי הקונסוליות והשגרירים של ממשלות זרות. בשב"ס ענו כי אין בידם את המידע ומשום כך הנחה לשנות את נהלי הביקורים ומעתה ואילך כל הדיפלומטים הזרים אשר מבקרים אסירים ביטחוניים יירשמו ויתועדו דבר שלא היה עד כה. 
בנוגע לכמויות הביקורים, על פי תשובת שב"ס ישנם אסירים ביטחוניים אשר זוכים לביקורים של פעם בשבועיים על ידי קרוביהם, יתר האסירים זוכים לכך פעם בחודשיים. להבדיל מאנשי חמאס מיהודה ושומרון, אסירי חמאס מעזה אינם מקבלים כלל ביקורים. חומר שנמצא עדיין בבדיקת היועץ המשפטי של הכנסת הוא ביקורי חברי הכנסת אצל האסירים הביטחונים. בתשובה לשאלת האגף המשפטי של "אם תרצו", טענו בהתחלה בשב"ס שאין רישום של ביקורי חברי כנסת בין השנים 2010-2016. עם זאת, בעקבות הבקשה החוזרת הפיקו בשב"ס את רשימה של הביקורים בשנים הללו והעבירו אותה ליועץ המשפטי של הכנסת לבדיקה.
עוד עולה מהפרטים כי האסירים הביטחוניים בבתי הכלא השונים זוכים לקבל מתקני כושר, בהם למנות מתקני חתירה, מקבילים, ספת בטן ואופני כושר.

 מדובר בתשעה מתקני אופניים, 28 מתקני חתירה, 51 מתקני מקבילים ו-32 ספות לשרירי הבטן, סך הכל כ-120 מתקני כושר. בתשובה לשאלה על מספר העיתונים וכתבי העת להם נחשפים המחבלים בבתי הכלא נחשף כי אסיר ביטחוני זכאי למנוי יומי לעיתון ולמנוי אחד לכתב עת, אסיר באגף הפרדה/שמור ראשי עיתון אחד ושני כתבי עת, ככל הנראים כל המנויים על חשבון המדינה. בנוסף, שב"ס הודה לראשונה כי הוא אינו עוקב אחרי התכנים של הספרים הנקראים על ידי האסירים הביטחוניים.
מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" אשר האגף המשפטי של התנועה חשף את המידע מסר בתגובה כי: "מביש לראות את התנאים המופלגים להם זוכים המחבלים בבתי הכלא במימון הציבור הישראלי. דפדוף בשלל עיתוני היום, שמירה על כושר גופני במתקני כושר וביקור של דיפלומטיים בכירים הם תנאים של בתי מלון". לדבריו, טוב עשה שב"ס שהחליט על נהלים חדשים בעקבות הבקשה שלנו אולם מוטב שהדברים לא היו מגיעים למצב זה. "הגיע הזמן שהממשלה תאשר את המלצות ועדות השר ארדן להפסקת החגיגות בבתי הכלא על ידי המחבלים.  תנועת "אם תרצו" לא תשקוט ולא תנוח עד שהחגיגות בבתי הכלא של אותם רוצחים שפלים תפסקנה לחלוטין", סיכם.

משירות בתי הסוהר נמסר כי "בשונה מבעבר, אסיר רשאי לרכוש עיתון שמודפס בארץ ונרכש מכספו שלו בלבד. תיקון 42 מחייב עפ״י חוק לתת לאסירים שאינם תושבי ישראל פעילות פנאי. יש 2-3 מכשירים בכל חצר טיולים. ביקורי משפחות אסירים נסמכות על אמנת ג׳נבה ומוגדרות בפקודות בתי הסוהר".