ישראל הרחיבה את תקיפותיה נגד איראן גם לעיראק, כך אמרו דיפלומטים מערביים לעיתון א-שרק אל אווסט היוצא בלונדון, זאת לאור דיווחים על תקיפה שנייה על מצבור טילים איראניים במחנה צפונית-מזרחית לבגדאד. 

על פי הדיווח, מחנה אשראף, הממוקם 80 ק"מ מהגבול האיראני, הותקף אתמול מהאוויר. לדברי גורמים, התקיפה פגעה ב"יועצים איראניים, והמטרה הייתה משלוח של משגרי טילים בליסטיים שהועברו לאזור מאיראן זמן קצר לפני כן. 
בתוך כך, מקורות דיפלומטיים אישרו כי התקיפה שבוצעה בעיראק ב-19 ביולי, ובה הושמד מחסן טילים איראני, בוצעה ע"י מטוס F-35 ישראלי. על פי דיווחים ערביים, בתקרית נהרגו שני אנשי חיזבאללה ומספר אנשי משמרות המהפכה.

בדיווח בא-שרק אל אווסט הזכירו גם את סדרת הניסויים המוצלחת בטיל חץ 3 שנערכו באלסקה. ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אמר על הניסויים המוצלחים כי "'החץ' 3 יירט טילים בליסטיים מחוץ לאטמוספירה. הניסויים הצליחו מעבר לכל דמיון. הביצוע היה מושלם. כל פגיעה בול. היום יש לישראל את היכולת לפעול נגד טילים בליסטים שישוגרו נגדנו מאיראן או מכל מקום אחר. זהו הישג אדיר לביטחון ישראל. יידעו אויבינו שגם בהגנה וגם בהתקפה - נוכל להם".