למרות הדיווחים: בכיר בבית הלבן דחה הערב (רביעי) את הדיווחים על פסגה שמתכנן נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם מנהיגי מדינות ערב, במסגרתה ייחשפו פרטים על "עסקת המאה". הבכיר אמר כי "לא מתוכננת כרגע פסגה כזו" והוסיף כי צוות המשא ומתן של הבית הלבן "ידווח לנשיא, לסגנו, למזכיר המדינה ולמועצה לביטחון לאומי, ונדון על הצעדים הבאים שאפשר לנקוט כדי לנצל את הצלחת הסדנה בבחריין". הודעת ההכחשה הגיעה במקביל לפגישה שעורך בשעות אלה חתנו של הנשיא ויועצו גארד קושנר עם מלך ירדן עבדאללה השני, שנחשב למקורב לרמאללה, ומהווה ערוץ תקשורת חלופי בין הבית הלבן לרשות הפלסטינית, לאחר שהרשות ניתקה את קשריה עם בבית הלבן.


מוקדם יותר, דחה ראש ממשלת הרשות הפלסטינית אחמד א-שתייה, את החלטת הקבינט המדיני ביטחוני להעניק כ-700 אישורי בנייה לפלסטינים בשטחי C, וטען כי "אין מקום להשוואה בין פלסטינים למתנחלים". א-שתייה קרא גם לקהילה הבינלאומית להתערב בסכסוך הישראלי פלסטיני ולעצור את ישראל שלטענתו מפרה את החוק הבינלאומי בבניית ההתנחלויות.

"בנייה בשטחי C היא זכות פלסטינית שלא ניתן לסחור בה, ואי אפשר להשוות את זכותם של הפלסטינים לזאת של המתנחלים", אמר א-שתייה בהודעה. בכיר נוסף ברשות הפלסטינית שוחח עם עיתון הג'רוזלם פוסט והעריך כי מטרת ממשלת ישראל היא לספח שטחים נרחבים בשטחי C, בתמיכת ממשל טראמפ במסגרת תוכנית המאה.