האנדרטה שהוקמה לזכרו של סמל עוז מנדלוביץ', שנפל בקרב בשג'אעיה בצוק איתן, בו נפל סמ"ר אורון שאול שהוכר כחלל שמקום קבורתו לא נודע הושחתה בצפון. אמו אוסנת כתבה: "לפני שנה וחצי בדיוק ביום ההולדת של עוז , בן 25, נתנו לו מתנה שהיתה בעיקר לנו... פנינת טבע עם פינת ישיבה בשביל שבין עצמון ליעד. יחד עם בית הספר התיכון במשגב שתלנו עצים נתנו חיים למקום. בשבילנו זה מקום בו אנחנו וגם האחרים פוגשים את עוז מדי יום. הבוקר כל כך התאכזבתי לראות את הוונדליזם הקשה שבוצע שם את שני השלטים עם התמונות מנופצים לרסיסים באכזריות ובכעס, אני מרגישה כאילו הרגו לי את עוז שוב, והכאב בלב עצום. לא נותר לי אלא לשאול... למה? באמת למה? למי הפריע המקום המקסים הזה שרק תרם לנוף ולרוגע? עצוב מאוד מאוד".
 



 

אביב עופר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "לאחר שעוזי נפל, ביקשה המשפחה להנציחו בנוף ובאווירה שבה גדל והקימה יחד עם המועצה האזורית משגב ותלמידי בית הספר האזורי "על יסודי משגב" פנינת זיכרון הצופה אל הנוף שעוזי כה אהב. הלילה, בין שישי לשבת, אלמונים החליטו לנפץ את השילוט לאנדרטה שהוצב ע"י המשפחה. יד זדונית של חיית אדם או שניים נפצה את שלטי האנדרטה ומקווים שיד זו תגדע. הפורעים אמנם הצליחו לנפץ את שילוט האנדרטה אך לא ניפצו בנו את הזיכרון לעוזי, זיכרון לנצח נצחים".
מהמשטרה נמסר בתגובה כי "נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. המשטרה עושה פעולות חקירה בניסיון להתחקות אחר המבצעים וחוקרי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו למקום כדי לאסוף ממצאים. המשפחה צפויה למסור תלונה מחר".