בעקבות שני אירועים חריגים של זובור, אלימות פיזית ומילולית מצד קבוצת חיילים המיועדים לקצונה בחיל הלוגיסטיקה נגד חיילים אחרים, הודחו עשרה צוערים, ובהם בנו של מפקד בה"ד 6, אחד המפקדים בבסיס שבו התרחש הזובור.
 
חקירת האירוע נפתחה לאחר שאמו של אחד החיילים שעבר התעללות התלוננה בפני המפקדים. בעקבות התלונה התברר כי בנו של מפקד בה"ד 6, בית הספר למקצועות הלוגיסטיקה - השוכן יחד עם בסיסי הדרכה נוספים בעיר הבה"דים בדרום - חשוד כי היה מעורב בתקריות האלימות. 
 
בסיומו של התחקיר הוחלט להדיח עשרה חיילים מהקורס  הקרוב להכשרת קצינים בבה"ד 1. שאלת התאמתם לקורס קצינים תיבחן מחדש לקראת המחזור הבא. כך החליט קצין הלוגיסטיקה הראשית תת־אלוף יוסי אילוק. הפרשה טופלה בערוץ פיקודי־משמעתי ולא צפויה להיפתח בגינה חקירת מצ"ח. מבחינת חיל הלוגיסטיקה מדובר במכה לא פשוטה. עשרת המודחים שייכים למסלול "חץ" המיועד להכשיר כ־30 צוערים וצוערות לקצונה בחילות המקצועות הטכנולוגיים. אובדן של עשרה חיילים המיועדים לקצונה יוצר בעיה באיוש התפקידים המתוכנן למועד  הסיום המיועד של קורס הקצינים.
 

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעקבות אירוע חריג שבמסגרתו מספר חיילים מקק"ץ ייעודי של חיל הלוגיסטיקה בבה"ד 6 פעלו בצורה שאינה מכבדת את חבריהם לקורס לרבות עלבונות ואלימות פיזית, המפקדים החליטו להרחיק את החיילים באופן מיידי מההכשרה ולבחון את עתידם כקצינים לאחר השלמת התחקיר המלא. האירוע מנוהל מראשיתו על ידי המפקדים ומתוחקר לעומקו במטרה למגר את התופעה באופן מיידי. צה"ל מוקיע אירועי אלימות על כל סוגיהם ומטפל בהם בחומרה".