פיגוע דקירה בגוש עציון: במהלך הלילה (חמישי) נמצאה גופת חייל שהינו תלמיד בישיבת בהסדר מגדל עוז, בין היישובים אפרת ומגדל עוז בגוש עציון. הצעיר, שנמצא ללא רוח חיים עם סימני דקירה על גופו בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר היה חייל בשלב לימודים בישיבה שטרם החל בשירותו הצבאי.
מצה"ל נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו והרקע לאירוע נמצא בבדיקה. מצוד מתנהל אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע. במערכת הביטחון חושדים כי מדובר בחוליה.
פיגוע בגוש עציון

מהלך האירועים החל כאשר החייל יצא מהישיבה בו הוא לומד על מנת לקנות ספרים למוריו כשסמוך לשעה 9 בערב דווח על היעדרותו. כוחות הביטחון ערכו חיפושים סמוך ליישובו תוך שימוש באיכון הטלפון הסלולרי שלו והוא נמצא במהלך הלילה כשהוא ללא רוח חיים עם סימני דקירות. נבדק חשד כי החייל נחטף, נרצח והובל לזירה השנייה, שם הושלכה גופתו.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אמר בעקבות הפיגוע: "הבוקר התבשרנו בפיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון. אני שולח בשמי ובשם הממשלה תנחומים למשפחה".

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר: "תנחומים להורי החייל שנרצח הלילה. צה"ל וכוחות הביטחון ידעו לשים את ידם על המחבלים הנתעבים, חיים או מתים".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, אמר: "גוש עציון התעורר לבוקר קשה של שפיכת דם טהור על ידי רוצחים מנוולים. אנו התיישבות מושרשת ואיתנה, למודת שכול וגבורה. לא ניחלש כאומה וכמפעל. בימים אלו של חודש אב, ימי אבל על חורבן המקדש והגלות הארוכה, אנו מכריזים בראש מורם שישיבתנו בארץ האבות היא לא אפיזודה חולפת אלא עובדה קיימת לעולמי עולמים. אויבינו המרים ינסו שוב ושוב לפגוע בנו, אבל תשובתנו כתשובתם של לוחמי גוש עציון במלחמת העצמאות, נחושה מתמיד  - נצח ירושלים".
 
עוד הוסיף: "אנו שולחים את תנחומנו למשפחה היקרה והכואבת, ולישיבה בה הגיבור למד. רק חיזקו ואימצו. ולממשלת ישראל אנחנו אומרים שוב - תסיימו את המלחמה הזו בנצחון. תגדעו את הדמיונות של בני עוולה. אל תשאירו להם כל אופציה. זו הדרך היחידה להיות ברורים ולא להשאיר כל פתח לתקוותם. ריבונות ישראל בגוש עציון בפרט וביהודה ושומרון בכלל היא התשובה הלאומית היחידה המתבקשת".