יותר מ-13 שנים לאחר הפיגוע הקטלני, בו נהרגו ארבעה חיילי חיל הים על סיפון הספינה אח"י חנית מפגיעת טיל ששיגר חזבאללה, תחנת הטלוויזיה של ארגון הטרור השיעי שידרה הערב (חמישי) סרט תעודה על האירוע, ובו צילומים של שיגור הטיל. מפקד כוח ההגנה הימית של ארגון הטרור, שהזדהה בתור "חאג' חלאל", התראיין במסגרת התוכנית, ואמר כי הפגיעה הרתיעה את ישראל, בעיקר בשל חשיבות מאגרי הגז במזרח התיכון לכלכלה הישראלית. "הצלחנו לפגוע בספינת הסער 5 לפני שהיא נכנסה לשטח הטריטוריאלי של לבנון", אמר בכיר ארגון הטרור.



כזכור, אח"י חנית, ספינת סער 5 של חיל הים הישראלית נפגעה במהלך מלחמת לבנון השנייה, לאחר שכוח ההגנה הימית של ארגון חזבאללה שיגרו טיל מסוג C-802, מייצור איראני, לעבר הספינה, פגיעה שגרמה לארבעה הרוגים מקרב מלחי הספינה. בתחקיר שנערך על ידי חיל הים, התגלה שמערכות ההגנה של הספינה לא הופעלו, משום שהוערך כי לחיזבאללה אין יכולות פגיעה בספינות, וכי היה חשש שמערכות אלה יופעלו בטעות וייפגעו במטוסי חיל האוויר שמשתתפים במבצע.



תחקיר האירוע העלה כי היו ליקויים נוספים במיכשור הספינה באותו היום שהיו אמורים להשביתה. אחד מהם הוא תקלה במכ"ם המרכזי של הספינה לגילוי טילים ומטוסים, תקלה שלא דווחה למפקד הספינה. בעקבות תחקיר האירוע ננזפו שני קצינים בכירים מחיל הים בדרגת אלוף-משנה ועמם מפקד הספינה בדרגת סגן-אלוף ושני קציניו.