סיכול פיגוע בציר מדיסון: חבלני משמר הגבול של משטרת ישראל נטרלו היום (שני) מטען שהתגלה על ידי כוחות צה"ל בסמוך לכביש 555 שבחטמ"ר שומרון. עם סיום הפעילות הכביש נפתח לתנועה. מדובר במטען רסס רווי בחלקי מתכת, במשקל הקרוב לשני קילוגרמים. מדובר באירוע שונה מהאירוע במעיין דני - שם השתמשה החולייה במטען צד שהופעל באמצעות שלט.
 
ממשמר הגבול נמסר: "מוקדם יותר היום הבחין כוח צה"ל במה שנראה כמו מטען שהונח בסמוך לכביש עוקף שכם (555). הכוחות שסגרו את הזירה הזעיקו למקום את חבלני משמר הגבול שעסקו בטיפול במטען ובנטרולו. לאחר הנטרול שהתבצע תוך שימוש ברובוט, אכן אומת שמדובר במטען חבלה שהוכן ממטף כיבוי. הממצאים בזירה הועברו להמשך חקירת מערכת הביטחון". 
 
ביום שישי נרצחה רינה שנרב בת ה-17 בפיגוע טרור במעיין עין בובין שבדולב. אביה הרב איתן ואחיה דביר נפצעו באורח בינוני-קשה בפיגוע. היא הובאה למנוחות בצהריי אותו היום בבית העלמין החדש בלוד. אלפי מכרים ובני משפחה הגיעו לחלוק לה כבוד אחרון, ביניהם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. האב איתן שמאושפז בבית החולים לאחר שנפצע בפיגוע שאירע הבוקר, ביקש ממיטתו שיגידו בהלוויה רק דברים טובים ושלא יועבר "מסר של חולשה".

עוד מסר, כי רינה פעלה בשליחות של הצלת חיים. אנחנו מנסים להיות חזקים, לחזק את עם ישראל. התשובה שלנו לרוצחים: אנחנו כאן למרות שהלב כואב ואנחנו מתפללים שלא יהיה עוד פיגוע כזה".
בתוך כך, המצוד אחר המפגעים נמשך ועד כה בוצעו מעצרים רבים. נשיא המדינה, ראובן ריבלין ביקר הבוקר בהדסה עין כרם את פצועי הפיגועים האחרונים וניחם את משפחתה של רנה ז"ל. בביקורו ליוו את הנשיא מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין, מנהל בי״ח הדסה עין כרם, פרופ׳ יורם וייס ומנהל אגף הכירורגיה בהדסה, פרופ׳ אלון פיקרסקי, שסיפר על המצב הרפואי של האב ובנו וציין כי הבן דביר נותח בבטנו מייד עם פינויו להדסה, ולא יזדקק לניתוח נוסף.