פרטים חדשים על הפיצוץ המסתורי בעזה: דובר שר הפנים והביטחון הלאומי של חמאס ברצועת עזה, איאד אל-בזם חשף הערב (רביעי) פרטים חדשים אודות הפיצוץ שהתרחש אמש ברצועת עזה, והוביל למותם של שני שוטרים פלסטיניים סמוך למחסום ביטחוני בעיר עזה. הפעילים שביצעו את הפיצוץ, נשאו על גופם את חומר הנפץ וביצעו פיגוע התאבדות במקום.



אל-בזם הסביר במהלך הפגישה עם ערוץ "אל-אקצא טי-וי" כי משרד הפנים ימשיך לחקור ולברר מי עומד מאחורי המפגעים. המתאבד הראשון הגיע רכוב על אופנוע, ופוצץ עצמו במחסום המשטרתי ליד צומת דחדוח בשעונת תל אל-חוואה, בזמן שהמתאבד השני פוצץ עצמו במחסום סאהל במערב העיר עזה.



עוד הדגיש הדובר כי החקירה המאומצת מצד המשרד הובילה לגילוי חלק מהמניעים של אלו העומדים מאחורי הפיצוצים המסתוריים, וטען כי הארגון האחראי מנסה "לקשור את גורלו עם מטרותיו של הכיבוש הישראלי בניסיונו להפוך את יחסי הכוחות". "החקירה ממשיכה והיא בעיצומה", אמר. לדבריו, המשרד יכריז על פרטים חדשים בנושא כשהחקירה תיגמר וכל פרטיה יובהרו.

הפיצוץ בעזה אמש. צילום: רשתות ערביות


כזכור, שני פיצוצים אירעו אמש במחסומים משטרתיים של חמאס ברצועת עזה. בפיצוץ הראשון נהרגו שלושה שוטרים בפיצוץ סמוך למחסום משטרתי במערב העיר עזה. ההרוגים הם סלאמה מאג'ד א-נדים ועלאא זיאד גראבלי, שניהם בני 32. תחילה נטען כי מדובר בתקיפת חיל הים של צה"ל, אולם צה"ל הכחיש כל מעורבות באירוע ואמר כי לא ביצע שום תקיפה הלילה.