פיגוע דקירה בשומרון: גבר כבן 60 ובנו בן ה-17 מאזור הדרום נדקרו היום (שבת) כאשר היו בדרכם לרופא שיניים בכפר עזון שבשומרון. מדובר צה"ל נמסר כי "מתחקור ראשוני של אירוע הדקירה בכפר עזון שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" בו נפצעו שני אזרחים, עולה כי מדובר בפיגוע. מחבל דקר שני אזרחים ישראלים לאחר שנכנסו לכפר לצורך טיפול רפואי". עוד נמסר כי "כוחות הביטחון פועלים למעצר המחבל". 

כאמור, הדיווח הראשוני שהתקבל היה על יידויי אבנים לעבר רכב ישראלי. השניים לוו על ידי כוחות רפואה של הצבא למעבר אליהו, שם חברו לצוות מד"א. 
עם ביצוע החבירה, התברר כי הנער סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. השניים טופלו במקום כאשר הנער במצב קשה והגבר במצב קל, ופונו לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשמצבו קל. 
 
פראמדיק מד"א איוב רביע סיפר: "חברנו סמוך למעבר אליהו לכוח רפואה של צה"ל שהוציא אלינו 2 פצועים, נער כבן 17 בהכרה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון וגבר כבן 60 במצב קל עם פצע דקירה ביד. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותם במצב יציב לבי"ח.

בתוך כך, מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס ירה לעבר חוליית מחבלים ששיגרה רחפן אשר חצה מדרום רצועת עזה לשטח ישראל. בהודעה נמסר כי "הרחפן הטיל ככל הנראה מטען במרחב גדר המערכת וחזר מיד לשטח הרצועה. אין נפגעים לכוחותינו, נגרם נזק קל לרכב צבאי".