מאיים בהשמדה של סעודיה: בנאום שנשא באירוע פנימי, מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה, חסן נסראללה התייחס להפסדו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבחירות האחרונות, למצב הסכסוך בין מדינות הציר האיראני לבין סעודיה ומדינות המפרץ, והתקיפות המיוחסות לישראל בשטחי לבנון, ואמר: "אני רוצה להדגיש את זכותנו להגן על לבנון מפני המזל"טים הישראליים. הפלנו כבר מזל"ט אחד, ונמשיך בעבודה שלנו. הפעולות שלנו הביאו לשינוי בכמות המזל"טים הנעים בדרום לבנון"
כמו כן, נסראללה התייחס גם לסוגיות הפוליטיות בישראל ולתוצאות הבחירות האחרונות: "בנימין נתניהו עשה הכל כדי להישאר ראש ממשלה. הוא התחיל לתקוף בעיראק, הסלים את ההתקפות בסוריה, הביא לתקיפה ברובע הדאח'ייה, הסלים את הרטוריקה מול עזה, הכריז שיספח את הגדה המערבית וכמעט הביא לעימות נרחב בלבנון".

מוחמד בן סלמן, נסיך סעודיה. צילום: רויטרס
באשר לזהותו של ראש הממשלה הבא של ישראל, נסראללה הוסיף כי: "לנו (חיזבאללה) זה לא משנה, ימין, שמאל, מרכז. הכל אותו דבר, אנחנו לא רואים הרבה הבדל. בן גוריון, פרס, רבין, גנץ, מנץ, זה לא משנה לנו".


כמו כן, מזכ"ל החיזבאללה התייחס לעימות המחריף בין איראן לסעודיה בעקבות התקיפה המיוחסת לרפובליקה האסלאמית של מתקני קידוח הנפט באזור המפרץ, ואמר כי "במקרה של מלחמה, איראן תשמיד את ערב הסעודית". בכך, נסראללה מכוון לכך שייפסקו התקיפות מכיוון צבא הקואליציה בראשותו של בן-סלמן על המיליציות החות'יות בתימן. "כלכלתכם ועיריכם עשויות זכוכית, בדיוק כמו הערים באיחוד האמירויות", כיוון נסראללה את האיום כלפי מדינות המפרץ המתקרבות למערב.