זליגה מהמלחמה בסיני: פגז מרגמה נחת הבוקר (שבת) ביישוב בני נצרים שבגבול ישראל מצרים, וגרם לנזק לכלי רכב ולמבנה ביישוב, אך לא גרם לנפגעים בנפש. חבלנים של משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע ופועלים לפינוי פגז המרגמה. בשלב זה מוערך כי הפגז שוגר על ידי אחד הצדדים הלוחמים במבצע הצבאי שמבצע צבא מצרים נגד ארגון דאעש.



במהלך הלילה ביצעו מחבלי הארגון פיגוע נגד חיילי צבא מצרים, הרגו 19 מהם ופצעו נוספים. על פי סוכנות הידיעות אעמאק, המשמשת כשופרו של ארגון הטרור, התא המצרי של דאעש תקפו מוצב באזור ביר אל עבד בסיני, לאחר שהמחבלים הגיעו למקום באופנועים וטנדרים, תקפו את חיילי המוצב, הציתו אותו, לקחו ממנו אמל"ח וברחו מהמקום.



בתגובה לפיגוע, תקף צבא מצרים בסיסים בחצי האי סיני, ועל פי הודעה של משרד הביטחון המצרי, מטוסי חיל האוויר של צבא מצרים הרגו מעל ל-100 מחבלים. נשיא מצרים הספיד את החיילים שנהרגו בסיני וכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "סרטן הטרור עדיין מנסה לחטוף את המולדת, אך אנו עומדים איתן ואנחנו נלחמים בו בכל הכוח והאמונה שיש לנו ואנחנו מנצחים בעזרת האל ובעזרת הצבא המצרי החזק".

"המערכה נגד הטרור לא הסתיימה והיא לא תסתיים מבלי רצון נחוש של העם לחסל את הטרור על שלל צורותיו וגווניו", אמר א-סיסי בפנייה לעם המצרי וסיכם: "מה שעומד בראש סדר העדיפויות של האומה המצרית הוא חיסול הטרור והעדפת האינטרס של המולדת". האירוע אירע בזמן גל מחאה והפגנות נגד הנשיא המצרי, בו נעצרו עד כה כ-2,000 מפגינים ופעילים אזרחיים שלקחו חלק במחאה.