יישרו את ההדורים: שר החוץ ישראל כ"ץ התקשר לרמטכ"ל אביב כוכבי והתנצל על כך שהדליף את דבריו בישיבת קבינט בשבוע שעבר, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13. על פי הדיווח, כוכבי זעם על הדלפת דבריו בישיבת הקבינט, בנוגע לסיכול פיגוע הרחפנים ברמת הגולן בציוץ שפרסם כ"ץ יום לאחר ישיבת הקבינט ביום שני בשבוע שעבר. בציוץ השתמש כ"ץ בדבריו של הרמטכ"ל בישיבת הקבינט כדי לתקוף את ח"כ יאיר לפיד שהאשים את נתניהו בפגיעה בעמימות של פעולות צה"ל בסוריה ממניעים פוליטיים.



כוכבי זעם על השימוש ההדלפה, ועל השימוש הפוליטי בדבריו, ושיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בוא הוא אמר כי הוא רואה את הדברים בחומרה, וביקש כי בפתיחת ישיבת הקבינט הבאה תינתן לו רשות הדיבור כדי להביע את מחאתו ישירות בפני השרים. על פי הדיווח, כמה שעות לאחר שראש הממשלה קיבל את מכתבו של כוכבי, התקשר השר לרמטכ"ל כדי ליישר את ההדורים, וגורמים שמעורים בתכני השיחה ציינו כי כ"ץ התנצל והדגיש כי לא התכוון לפגוע ברמטכ"ל או להביך אותו. בשעות הערב של יום שני נתניהו שוחח גם כן עם כוכבי בעקבות המכתב ששיגר.



מלשכת שר החוץ נמסר בתגובה: "לא התקיימה שום שיחת התנצלות בין שר החוץ ישראל כ״ץ לבין הרמטכ"ל אביב כוכבי. השניים מקיימים יחסי עבודה מצויינים במשך שנים, וכך בכוונתם להוסיף ולעשות גם בעתיד". בלשכת נתניהו ובדובר צה"ל סירבו להתייחס לפרטים.