בהמשך להרס ביתם של המחבלים קאסם עארף חליל עצאפרה, נציר צאלח ג'אבר עצפרה, אחמד עארף חליל עצאפרה ויוסף סעיד עטיה זהור בכפר בית כחיל שהתבצע הלילה (חמישי), מפרסם צה"ל את תיעוד הפעולה.. המחבלים היו חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז, ב-8 באוגוסט 2019, בו נפל רב-טוראי דביר שורק ז"ל.



מפקד החטיבה המרחבית "יהודה", אלוף-משנה איתמר בן חיים, אמר: "אנו, חיילי ולוחמי חטיבת יהודה, שמנו כמטרה ראשונה לשמור ולהגן על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים. ידע כל מחבל אשר מנסה לפגוע באזרחי ישראל כי ביתו יהרס וכי נמשיך לעשות את כל המאמצים בשיתוף עם כלל זרועות הביטחון לסגירת מעגל, ונמשיך לפעול לסיכול הטרור נגד אותם מחבלים שמנסים לפגוע באזרחי מדינת ישראל".



במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים והבעירו צמיגים לעבר לוחמי צה"ל. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

שר הביטחון, נפתלי בנט, התייחס להריסת הבתים: ״בתי הרוצחים של דביר שורק ז״ל נהרסו. לצערי, איננו יכולים להבטיח שלא יהיה עוד טרור, אך אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי. דם יהודי אינו הפקר".