רשת "אל-מיאדין" הלבנונית פרסמה הערב (שלישי) כתבה בה מתועד לכאורה ניסיון של שב"כ לגייס פלסטיני מרצועת עזה, חבר בגדודי אז עדין אל קאסם, הזרוע הצבאית של חמאס, במטרה לחבל ברקטות ארוכות הטווח של הארגון. לטענת הזרוע הצבאית של חמאס, הפלסטיני הפך לסוכן כפול והתקשורת עימו נוטרה. על פי הדיווח, השב"כ רצה שהפלסטיני יחדיר לרקטות אמצעי שינטר את מיקומן באמצעות GPS, לצד אמצעי חבלה שיגרום לפיצוצן ברגע שישוגרו.
בחמאס אף ציינו בהודעה תחת השם "אשליה", כי מדובר בהמשך מלחמת המוחות בין המודיעין של ישראל ליחידת המודיעין של חמאס שהביא גם לחשיפת הכוח המיוחד של צה"ל בחאן יונס בשנה שעברה, במה שכונה בזמנו מבצע "קוד החרב". עוד דווח ברשת הלבנונית, כי הזרוע הצבאית של חמאס הצליחה להוליך שולל את המודיעין הישראלי, למרות הטילים הפשוטים שיש בידיו. "אנשי חמאס הוכיחו שהם מסוגלים גם להפיל בפח את קציני המודיעין הישראליים", נטען בדיווח.
גורם בחמאס אמר כי "מדובר בסטירת לחי חדשה של ההתנגדות נגד המערך הביטחון הציוני, שהפך את קציני המודיעין הישראליים לבדיחה בפני העולם".

 עוד נאמר בתקשורת הלבנונית כי "העובדה שהשב"כ הישראלי מנסה לחדור למערך הטילים של חמאס מוכיחה את ההשפעה הגדולה על העורף הישראלי ועל הפוליטיקאים".