רס"ן מסלה טגניה מונתה היום (חמישי) לקצינת משאבי האנוש של אוגדה 91. ובכך תהפוך לבת העדה האתיופית הראשונה שמגיעה לדרגת סא"ל. מסלה צמחה בכלל תפקידי הליבה במערך המשא"ן, בין השאר בתפקידיה האחרונים היתה קצינת משא״ן חטיבתית של חטמ״ר 474 ושל חטיבה 188.

מסלה היא אחותו של עיתונאי חדשות 12 ברהנו טגניה. "אני גאה בה, זה לא מפתיע אותי היא תמיד הצטיינה בכל מה שעשתה. כל המשפחה גאה בה", אמר בשיחה עם חדשות 12. "זה מסר לכל אישה באשר היא שאפשר לשבור את תקרת הזכוכית בכל מקום, גם בתור אישה וגם בתור בת העדה - זה מסר כפול. אין לי ספק שהיא תהווה השראה לכל אישה בישראל, קל וחומר לבנות העדה".

יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הלב מתמלא גאווה - סא״ל מסלו טגניה קבעה היום היסטוריה, כשהפכה לישראלית יוצאת אתיופיה הראשונה בדרגת סא״ל. אני מאחל לה המון הצלחה בתפקידה החדש. המשיכי לשמש השראה גדולה לכל כך הרבה נשים וגברים. עלי והצליחי!".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "מסלו טגניה עשתה היום היסטוריה, הגיעה לדרגת סגן אלוף והפכה לישראלית יוצאת אתיופיה הראשונה בדרגה בכירה זו. אני רוצה להודות לך בשמי ובשם עם ישראל על תרומתך לביטחון המדינה ועל ההשראה שאת נותנת לצעירות וצעירים שילכו בדרכך".