ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וראש השב"כ, נדב ארגמן, השתתפו היום (שני) בטקס פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנת 2019 שהתקיים במטה שירות הביטחון הכללי. בטקס זכו שישה מבצעים פורצי דרך, ובנוסף, חולקו תעודות הוקרה לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם. באירוע השתתפו גם נציגי גופי הביטחון, הפועלים בשיתוף עם השב"כ.

ראש הממשלה נתניהו אמר כי "הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל החיים עצמם ואחר כך איכות החיים. אתם דואגים לשני הדברים גם יחד, הצלת חיים במאות מקרים. מאות ישראלים הרוגים, אולי יותר, ניצלו בזכות הפעילות שלכם. איכות החיים זאת תחושת הביטחון שמוקרנת מעבר לשאלה המיידית של מי נפגע, ובהצלת החיים אתם מייצרים גם תחושת ביטחון, שזה לא דבר מובן מאליו במדינה שלנו".

"בסוף היעד הגדול זה להתגבר על האיום האיראני" הוסיף נתניהו וציין כי "הוא גם איום קונבנציונאלי, גם איום גרעיני וגם איום של טרור. להתגבר עליו כפי שהתגברנו על האיום הגדול של הפן-ערביזם. אנחנו יכולים לעשות זאת, הוכחנו זאת. הנחישות שלנו להיאבק על עתידנו ולמגר את אויבינו חייבת להיות הרבה יותר חזקה משלהם. עלו והצליחו, תודה רבה לכם, לכולם".

ראש השב"כ, נדב ארגמן, אמר כי "השנה החולפת היתה שנה גדושה באתגרים ביטחוניים בכל הזירות בהן אנו פועלים. סיכלנו במהלכה למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 10 פיגועי התאבדות, 4 פיגועי חטיפה ולמעלה מ-300 פיגועי ירי".

"סיכולים אלה התאפשרו בזכות כל אחת ואחד מעובדי השירות" המשיך ארגמן והוסיף כי "בזכות ההשקעה, הנחישות, ההתמדה, המקצועיות והיצירתיות המאפיינים את העשייה שלכם, שלנו. מתוך כלל העשייה, מכלל ההישגים, היינו צריכים לבחור את אלה הראויים לציון מיוחד. והבחירה לא היתה קלה. העשייה המיוחדת עליה אתם זוכים בהוקרה היום, לא הייתה יכולה לקרות, ללא הנחישות והשאיפה למצויינות הטבועות בכם".