מדובר רצה"ל נמסר כי הלילה (שבת) תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו נמנים מחסנים לאחסון אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקע, המשמשים את הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס. מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס. 
 
התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול מסלול ולהפרחת בלוני נפץ מרצועת עזה לעבר שטח ישראל היום. צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל ונמצא במוכנות גבוהה למגוון לתרחישים. צה״ל ימשיך לפעול ככל שיידרש כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. 
 

התקיפה הגיעה לאחר שאתמול נשמעה אזעקת צבע אדום בקיבוצים סופה וניר יצחק עוטף עזה. זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. על פי דיווחים בתקשורת הפלסטינית, צה"ל תוקף בפעם השנייה הערב ברצועת עזה בתגובה לגל הירי השני.

אזעקה נוספת נשמעה בשדרות וביישובי עוטף עזה: איבים, גבים, מכללת ספיר, ניר עם, אור הנר, ארז. מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה אחת. "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על-ידי לוחמי ההגנה האווירית", נמסר מדובר צה"ל. ממד"א נמסר כי לא התקבלו כל קריאות על נפגעים.

כזכור, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שורה רחבה של יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. בתקיפה הותקף אתר תת-קרקעי ליצור אמצעי לחימה. דובר צה"ל מסר כי מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.