שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף היום (שלישי) בכנס New-Tech 2020 לפיתוח יכולות צבאיות בגני התערוכה. "יש מחאות ברחוב האיראני, העם הפרסי אומר לאייתוללות: ׳תפסיקו לבזבז את הכסף ולהקיז את הדם שלנו בהרפתקאות׳. לעם האיראני נמאס, ואנחנו בישראל מתכתבים עם המסר הזה", אמר בנט, "האדמה בוערת באיראן, הגחלים לא כובו, הן כוסו והן לוחשות".

עוד הוסיף בנט כי "מבחינתנו סוריה זה לא רק איום אלא גם הזדמנות. הם שולחים כוחות כדי לנסות להתבסס שם ולהתיש אותנו, אבל אנחנו יכולים להפוך את החיסרון ליתרון. יש לנו עליונות מודיעינית ומבצעית, ואנחנו אומרים לאיראן בצורה ברורה: צאו מסוריה. אין לכם מה לחפש פה. אני יכול לבשר כאן שאנחנו מזהים סימנים ראשוניים של התרופפות וחישוב מסלול מחדש של איראן בסוריה. רק התחלנו. אנחנו נגביר. אנחנו עוברים מתפיסה מגננתית לתפיסה התקפית - להחליש, להתיש, לעייף ולשחוק את ראש התמנון כדי להחליש את זרועותיו״.

כזכור, ביום חמישי האחרון, הצבא הסורי טען כי ישראל תקפה בדמשק, וכי מערכות ההגנה האווירית במקום הופעלו והצליחו ליירט חלק מן הטילים לפני שביצעו את משימתם. עוד דווח כי הפעולה כוונה נגד משלוח נשק שהגיע לשדה התעופה בעיר מאיראן וגבתה את חייהם של שבעה אנשים - ארבעה אנשי משמרות המהפכה האיראניים ועוד שלושה חיילים מצבא סוריה.