במסגרת חקירת אירוע תקיפת הפלסטיני וחייל צה"ל בחברון, במהלך הלילה (שני) נעצרו לחקירה שני חשודים נוספים, בגיר וקטין, בחשד לתקיפה. בנוסף, המשטרה עצרה לחקירה שישה חשודים (שלושה בגירים ושלושה קטינים) בחשד שיידו אבנים וגרמו נזק לכלי רכב השייכים לפלסטינים. במהלך הבוקר יובאו החשודים לבית משפט השלום בירושלים לדיון בעיניינם.

כזכור, שני חיילי צה"ל תועדו בלילה שבין שישי לשבת כשהם מחלצים פלסטיני שנקלע לתקיפה אלימה של קבוצת צעירים יהודים בעיר חברון. אנשי הקבוצה התאספו סביב הפלסטיני, תוך שחבריה צועקים לעברו ומכים אותו נמרצות. לאחר זמן קצר, שני חיילי צה״ל שסיירו בסביבה הבחינו באירוע האלים, וכאמור מיהרו לעבר הזירה. שם, דאגו להפריד בין הצדדים ואף להגן בגופם על הפלסטיני החבול.

איברהים בדר, הפלסטיני שהוכה בידי יהודים בחברון וחולץ ע"י חייל, אמר בשיחה עם "כאן חדשות": "אני מודה לחייל שסייע לי והרחיק אותם ממני. הצבא צריך לדאוג שהם לא יתקפו מישהו נוסף. צריך לעצור את המתנחלים האלה".

בדר, בן 31 ואב לשלושה, היה בדרכו לעבודתו כמאבטח. לדבריו לא עשה להם מאומה.מדובר צה״ל נמסר בתגובה כי לאירוע קדמו ידויי אבנים והשלכות בקבוקי תבערה באזור, אך גם אישרו את ההתרחשות והפרדת הכוחות. האירוע הועבר למשטרת ש"י, שחוקרת את נסיבות המקרה. בשלב זה לא ידוע האם מדובר בתושבי המקום והחקירה בראשיתה. המעורבים טרם אותרו ולא נעצרו חשודים.