מנכ''ל התעשייה האווירית, האלוף (במיל') נמרוד שפר, הודיע היום (רביעי) על רצונו לסיים את תפקידו בתום קדנציה של שנתיים כמנכ''ל, ועוד חצי שנה כסמנכ''ל לתכנון אסטרטגי, כך נמסר מהתעשייה האווירית. שפר הצטרף לתעשייה האווירית כסמנכ''ל תכנון אסטרטגי לפני כשנתיים וחצי לאחר 36 שנות שירות בצה''ל כטייס קרב בחיל האוויר. בתפקידו האחרון בצה"ל, שימש שפר כראש אגף תכנון (אג''ת). במקביל, דווח כי הארגון צפוי לפטר כ-900 עובדים, כולם מחטיבת התעופה.

כמנכ''ל התעשייה האווירית העביר שפר שורה של רפורמות ושינויים, גיבש אסטרטגית צמיחה ותכנית עסקית, שהובילו לנתונים מצוינים בתוצאות העסקיות של החברה בששת הרבעונים האחרונים. שפר ציין בהודעתו: "עובדי התעשייה האווירית הם חוד החנית של התעשייה הישראלית והם הטובים שבטובים". בהמשך הודה לעובדים, לחבריו להנהלה, ליו"ר הדירקטוריון וחברי הדירקטוריון, על האמון והשותפות לאורך כל הדרך. 

יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, הראל לוקר הודה לנמרוד שפר על תרומתו הרבה, בהובלת החברה בתקופה מאתגרת זו, ועמידה בראשם של תהליכים אסטרטגיים מורכבים. מהתעשייה האווירית נמסר כי "שפר יסיים את תפקידו לאחר שיעביר את ניהול החברה בחפיפה מסודרת למחליפו לכשייבחר".

מהתעשייה האווירית נמסר: "בתקופה זו של אתגרים עסקיים ענקיים בשל מגפת הקורונה, יש  לשנס מותניים ולהתאים את מבנה כוח האדם למציאות החדשה בין היתר בעולם התעופה".