גורם ישראלי העביר, באמצעות מוסקבה, מסרי הרגעה לחיזבאללה בלבנון, זאת לאחר שפעיל הארגון נהרג יחד עם שישה איראנים בתקיפה המיוחסת לישראל בדמשק, כך דווח הבוקר (שישי) בעיתון הכוויתי "אל ג'רידה". עוד נטען בדיווח, כי ישראל חוששת מתגובה מתוך לבנון, שכן מזכ"ל הארגון חסן נסראללה איים בעבר בתגובה, כי יגיב לכל פגיעה בלוחמיו בסוריה. כאמור, זו הסיבה שישראל נמנעת מפגיעה בהם בתקיפות המיוחסות לה. 

בדיווח הערבי ציינו עוד כי לוחמי הארגון לא נפגעו בעשרות התקיפות המיוחסות לישראל, זאת מאז העימות הקצר בין הצדדים בספטמבר בשנה שעברה. גורם אחר העריך כי התגובה שתגיע מצד הארגון הלבנוני תהיה "מחושב" ותגיע במקום ובזמן שישראל תוכל להכילה, כדי להימנע מהסלמה כוללת באזור".

כזכור, אתמול בבוקר הודיעו בצבא כי הוחלט על תגבור נקודתי של פיקוד הצפון בכוחות חיל רגלים (חי"ר), זאת בהתאם להערכת מצב שהתקיימה בצבא. ההחלטה הצבאית התקבלה לאחר שחיזבאללה אישרו ביום שלישי בערב כי איש הארגון, עלי כאמל מוחסן ג'וואד, נהרג בתקיפה שיוחסה לישראל בערב יום שני, ויעדה היה בנמל התעופה הבינלאומי של דמשק. הודעת חיזבאללה פורסמה לאחר דיווח של הארגון הסורי לזכויות אדם, לפיו כי במהלך התקיפות האוויריות סמוך לבירה דמשק, נהרגו חמישה מאנשי משמרות המהפכה האיראניות ועוד שבעה חיילים סורים נפצעו.