פלסטיני בשנות ה-60 לחייו, נורה הבוקר (שני) על ידי מאבטחים במחסום קלנדיה לאחר שלא נשמע להוראות לעצור. הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב קל-בינוני, ולאחר בדיקה ראשונית עלה כי הוא בעל לקות שמיעה ודיבור וככל הנראה כלל לא שמע את הקריאות לעצור.

על פי המשטרה, המאבטחים האזרחיים במחסום הבחינו בפלסטיני שהגיע לכיוון מעבר הרכבים, אזור האסור למעבר הולכי רגל. הם קראו לעברו מספר פעמים לעצור ומשזה לא קרה ביצעו לעברו נוהל מעצר חשוד במסגרתו בוצע לעברו ירי ממנו נפגע בפלג גופו התחתון באורח קל- בינוני.

כאמור, מבדיקה ראשונית מדובר ככל הנראה באדם בעל לקות שמיעה ודיבור. כוחות מג"ב שהגיעו לזירה איבטחו אותה וסייעו בפינוי הרפואי.

בעקבות האירוע מתחו חברי כנסת מהרשימה המשותפת ביקורת על הירי. ח״כ סמי אבו שחאדה צייץ בחשבנו בטוויטר: "הירי האכזרי בגבר בן 55 הסובל ממגבלות שמיעה במחסום קלנדיה אינו אירוע חריג. הכיבוש הישראלי הוא מכונת הרס משומנת היטב הבנויה על פגיעה יומיומית בזכויותיהם של הפלסטינים, כקולקטיב וכאינדבידואלים".

ח"כ עאידה תומא-סלימאן כתבה: ‏"הירי על אדם עם מוגבלות חושף שוב ההתנהלות הפושעת של כוחות הכיבוש נגד הפלסטינים. היד קלה על ההדק וחיי בני אדם לא נחשבים. הירי הזה מוכיח שאין שיקול דעת, היסוס או מחשבה שאולי האדם לא יכול להגן על עצמו. מקרים כאלה מבליטים את פשעי הכיבוש מפעם לפעם. אבל הפשעים מבוצעים יום יום שעה שעה".