המתיחות נמשכת: מדובר צה"ל נמסר כי הלילה (בין רביעי לחמישי) הותקפו יעדי חמאס ברצועה על ידי טנקים של צה"ל, זאת בהמשך להפרחת בלוני התבערה לעבר יישובי העוטף. 

אתמול פרצו עשרות שריפות כתוצאה מטרור הבלונים, בתחומי המועצה האזורית שער הנגב ואשכול. צוותי כיבוי, יחד עם גורמים מקרן קיימת לשיראל ורשות הטבעי והגנים, בסיוע נציגי צה"ל, כבאים של פיקוד העורף ומתנדבים - פעלו על מנת להשתלט על האש ולכבות את השריפות, שמרביתן היו קטנות ולא היוו סיכון לרכוש או לנפש. 

בשל המתיחות הגוברת בדרום, כינס אתמול שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, דיון עם ראשי הרשויות בדרום, ביניהם ראש מועצת אשכול וחוף אשקלון וכן ראשי עיריות שדרות ואשקלון, ובירך אותם על החוסן שהם מפגינים בעת התקופה הקשה הזו. עוד ציין במהלך הפגישה כי "ההתנהלות שלכם ראויה להערכה - נפעל לחיזוק תושבי הדרום. שינינו את המשוואה בעזה - אנחנו יודעים לפגוע לא רק במבנים ומטרות, אלא גם במי שפועל מתוכם". 

תקיפה בעזה. צילום: רשתות ערביות

התקיפה האחרונה ברצועה מגיעה כאמור בהמשך לימים מלאי תקריות ביטחוניות ברצועה. גם שלשום דווח על תקיפה ברצועה, לאחר שנשמעה אזעקה בעיר אשקלון ובקיבוץ זיקים, בשל שיגור אחד שאותר לכיוון ישראל. 

בהמשך לאזעקות בגזרת אשקלון, במד"א התקבלו קריאות על אזרחים שנחבלו כשהיו בדרכם למרחב המוגן. אחת מהן היא בילדה בת 10 שנפצעה באורח קל בגפיים, וכן ילדה בת 7 שנפצעה גם היא באורח קל בגפיים ובפנים. שתיהן טופלו ופונו על ידי הצוותים הרפואיים להמשך טיפול בבית חולים ברזיל בעיר. כמו כן, בהמשך דווח על אישה בת 55 שפונתה למרכז הרפואי כשהיא פצועה באורח קל.