יממה לאחר אסון התרסקות מטוס חיל האוויר בדרום הארץ, בה נהרגו מדריך קורס הטיס, רס"ן במיל' איתי זיידן בן ה-42 מקיבוץ שובל, והחניך רב"ט ליהוא בן בסה בן ה-19 מראשון לציון, שוחח הבוקר (רביעי) גיא פרץ, חברו של בן בסה, עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

פרץ סיפר כי בן בסה והוא היו חברים כבר מכיתה א': "היינו מאוד דומים אהבנו את אותם דברים, פשוט היה 'קליק' כזה". כשנשאל על תחושותיו אמש עם הידיעה על האסון, סיפר: "שוק, לאבד חבר כזה טוב. אתמול, לקראת הצהריים, שלחו בקבוצה של הכיתה שהייתה תאונה וליהוא נהרג. דיברתי איתו לאחרונה בספטמבר, כדי לשאול איך הוא ואיך הולך לו. לא רציתי להעמיס עליו, קצת הנחתי לו".

הוא סיפר כי מגיל קטן בן בסה חלם להגיע לקורס הטיס: "להיות בטיס. זה מה שהוא רצה מגיל קטן. אם שאלו אותו הוא דיבר על זה, אבל הוא היה מאוד צנוע, לא היה משוויץ, והיה לו על מה. כתלמיד, הוא לא באמת השקיע ותמיד הוציא 100, היה הגאווה של השכבה שלנו. הוא היה בן אדם מאוד מיוחד, אין כבר אנשים כאלה היום בדור שלנו".

עוד סיפר פרץ כי "כל השכבה תמכה בו, כשגילינו שעבר את הגיבוש, כולנו קראנו לו 'הטייס' בכיתה. זה היה מאוד מיוחד לראות מישהו מהשכבה מצליח להתקבל לשם. אתמול היה לנו מפגש מרגש, כל השכבה באה. לא ציפיתי שכל כך הרבה יבואו, גם הצוות הגיע, המחנכת שלנו הגיעה והסייעת שלנו, של בית הספר היסודי אפילו, באה".

כשנשאל מהם הזיכרונות שיש לו מליהוא, השיב פרץ: "אני והוא, בגלל שישבנו אחד ליד השני, למדנו הכול ביחד, כל השנים שלי בתיכון העברתי איתו. אני זוכר בעיקר טוב, את הצחוקים, המורות כל הזמן היו מעירות אותנו, כי היינו נרדמים בשיעורים. אני זוכר רק טוב מבית הספר, כי זוכרים רק את הטוב כשמסיימים משהו".

"אני חושב שהיו לו את הפחדים שלו אם הוא לא יעבור. פחד מהכישלון, אני חושב שהיה לו אבל הוא לא הראה את זה, כי הוא רצה את זה מאז שהתחלנו את התהליך של הצבא", הוסיף פרץ.