אירוע חריג בדרום: כוחות משטרה בסיוע יחידת שלדג וכוחות צה''ל נוספים ביצעו אמש (שני) סריקות באזור בסיס נבטים, לאחר שהתקבל דיווח על גניבת רכב מדימונה. ככל הנראה, החשוד, גבר בדואי, ניצל את העובדה שרכב יצא משערי הבסיס ודהר לכיוון שער הכניסה, שם התפוצצו גלגלי הרכב לאחר שעלו על דוקרנים. 

בשלב זה, החשוד עזב את הרכב ונמלט לתוך הבסיס רגלית על מנת להימלט מהמשטרה, שניהלה מרדף אחריו בעזרות כוחות צה"ל, כולל מפקד הבסיס והגנה קרקעית וע"י משטרת ישראל. על נכסי הבסיס מוצבים שומרים ונפתח חמ״ל לאירוע. לא נשקפה סכנה למשרתי הבסיס ומתקניו הביטחוניים.

הכוחות איתרו במהלך הלילה את הנקודה בבסיס בה טיפס החשוד על שתי גדרות תיל ועל גדר בגובה כחמישה מטרים ויצא מהבסיס. בדובר צה"ל ציינו כי הממצאים הועברו לחקירת המשטרה והיא האירוע יתוחקר ויופקו ממנו הלקחים הנדרשים. "לאורך כל האירוע לא נשקפה סכנה למשרתי הבסיס ולמתקניו הביטחוניים. כוחות חיל האוויר והמשטרה פעלו בשיתוף פעולה מלא לעצירת החשוד.

בחודש דצמבר האחרון נתפסו שלושה שוהים בלתי חוקיים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, לאחר שנתפסו כשהם חודרים לבסיס בדרום. החשודים נתפסו לאחר שפרצו לרכב וגנבו ממנו אמל''ח ותחמושת. השלושה, תושבי העיירה אידנט, הועברו לחקירת מג''ב לאחר שנעצרו.