בריאיון שהעניק הלילה (שישי) ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ לערוץ החדשות האמריקני "פוקס ניוז", הוא הודיע קבל עם ועדה כי ישראל מוכנה לתקיפה מול איראן ואמר ש"בצה"ל מעדכנים את תוכניות הפגיעה באתרי גרעין איראניים וערוכים לפעול באופן עצמאי בנושא". הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי ("חדשות 13") שוחח הבוקר עם ניסים משעל ב-103FM והגיב לדברים.

יחזקאלי הביע את דעתו על הצהרתו של שר הביטחון ואמר כי "אנחנו מוכנים לפעולה צבאית נגד איראן וממשיכים לשפר את תוכניות התקיפה שלנו". לטענתו של יחזקאלי, הצהרה זו מכוונת היטב לאוזניים אמריקאיות וממשיכה את קריאתו של הרמטכ"ל אביב כוכבי: "זו סתירה למדיניות האמריקנית. בא שר הביטחון ואומר שהעולם מדבר שלום עם איראן, אבל אנחנו מתכוננים למתקפה. אנחנו רואים איראן אחרת, אנחנו רואים איראן שמסתירה את כוונתה האמיתית וצוחקת על העולם". 

בהמשך, התייחס יחזקאלי לשינוי המגמה של המשטר האיראני מאז שממשלת ביידן הושיטה לו יד: "איראן העלתה את רף הטרור מאז שהעולם הולך ומבקש ממנה להתחיל עם איראן את המשא ומתן". על החשש מכוחה של מדינת ישראל, אמר כי "האיראנים הרבה פחות מפחדים מאיתנו". לדעתו, "איום כמו האיום של שר הביטחון היה נתפס לפני חודשים כמשמעותי מאוד. איראן הייתה יורדת לבונקר מהציפייה שטראמפ ייתן גיבוי, אבל היום זה כבר לא עושה עליהם רושם, מכיוון שישראל מבודדת ורוח העולם השתנתה".   

בריאיון עם "פוקס ניוז", הציג גנץ מפות המוכיחות כי חיזבאללה מסתיר את טיליה באזורים אזרחיים של המדינה. "ברגע שמנהיג מגיע עם מפות לתקשורת, סימן שישראל רוצה להכשיר משהו בעתיד. יגיע היום בו ישראל תצטרך לצאת ולחסל את פרויקט הטילים המדויקים", אמר יחזקאלי והוסיף כי הרגע הנכון למבצע מסוג זה, עדיין לא הגיע: "צריך לכך תזמון נכון, מכיוון שאנחנו זקוקים לרוח גבית מהעולם והעולם כרגע לא מעוניין בטילים שמכוונים על ישראל. אני חושב שיש עוד מרחב זמן, אבל ישראל פוקחת עיניים וחיזבאללה יודע את זה".