מערכות הההגנה האווירית של סוריה הופעלו הלילה (בין רביעי לחמישי) באזור הבירה דמשק בעקבות תקיפה ישראלית, כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנ''א. לפי הדיווח, התקיפה הגיעה מכיוון לבנון ורמת הגולן וארבעה חיילים סורים נפצעו כתוצאה ממנה. בנוסף, בערוץ החדשות הלבנוני אל-מנאר פורסם כי טיל נ"מ שוגר לעבר מטוס צה"ל והתפוצץ בגבול ישראל-לבנון.

בתוך כך, הדי פיצוץ חזקים נשמעו בגבול הלבנוני והישראלי. בעיריית מטולה הבהירו כי "נשמע פיצוץ חזק בגזרתינו, חשוב לציין שלא הייתה נפילה בשטחנו". בכלי תקשורת לבנוניים טענו כי מטוסי צה"ל חגו מעל ביירות, וכי שברי טילי נ"מ סורים נחתו בדרום לבנון לאחר נסיון היירוט. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי ישראל תקפה יעדים צבאיים. תושבי לבנון, דמשק וסביבתה ורמת הגולן תיעדו פיצוצים עזים בשמיים.

More photos of the Syrian AD missile on Lebanon. pic.twitter.com/fmx6KBnZYk

— Lebanese News and Updates (@LebanonaME) April 7, 2021

כזכור, בחודש שעבר, על פי דיווח בסוכנות הידיעות הסורית סאנ"א, הופעלו מערכות ההגנה האווירית בדמשק גם כן, לאחר תקיפה שיוחסה לצה"ל.

כמו כן, סוכנות הידיעות האיראנית הרשמית "תסנים" אישרה אמש את הפרסומים לפיהם ספינת המשא "סאביז" שמשמשת את משמרות המהפכה של איראן הותקפה בים האדום ממערב לחופי תימן. לפי דיווח נוסף של "הניו יורק טיימס", גורמים אמריקאים הבהירו לעיתון כי ישראל הודיעה לארה"ב כי היא זו שתקפה את הספינה.