האלוף במיל' יעקב עמידרור שוחח היום (שני) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על המתיחות עם איראן. והתייחס לשאלה האם יש בידיהם יכול היזק משמעותית לישראל: "כן. זה תלוי באיזו רמה הם ירצו לייצר את המפגש הזה". הוא הסביר כי "הם יכולים לחטוף וזו לא תהיה הפעם הראשונה, הם יכולים לפגוע בישראלים ובמוסדות ישראלים בחו"ל וגם זו לא תהיה הפעם הראשונה, לנסות מה שניסו לעשות לספינות בבעלות ישראלית וגם אלו לא יהיו בפעם הראשונה. ברמה העליונה ביותר, הם יכולים לירות טילים לעבר מדינת ישראל".

על ההאשמות כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו כי הוא מנצל את המתחיות לטובתו הפוליטית, הגיב עמידרור: "אני יכול להגיד מנסיוני עם רה"מ, שהוא היה מאוד ענייני בתקופה שעבדתי איתו. אני לא מצליח לראות מה הוא ירוויח בתחום הפוליטי מהתרברבות בנושא האיראני". לדבריו, אין הקשר בין ההישג הפוליטי הנצפה לבין ההתרברבות, "אני לפחות לא מבין אותו".

"במקרים בהם אנחנו מחליטים להודיע לאמריקאים על פעולות, וזה חלק ניכר מהמקרים, צריך להחליט באיזו רמה עושים זאת, יש דרך לעשות זאת מול הפנטגון ומול ה-CIA תלוי את מי מתדרכים, ואז גם קובעים אצלנו מי המתדרך", אמר עמידרור והוסיף כי "מהניסיון בעבר יותר מפעם אחת האמריקאים הוציאו החוצה דברים כאלה, בעיקר כדי למנוע מחשבה בצד השני ולו לרגע אחד שזו פעולה אמריקאית".  

בהמשך, התייחס עמידרור גם להתגבשות היחסים עם ממשל ביידן: "אנחנו לא קובעים את הממשל בארה"ב ואנו צריכים להבין שזה הממשל, וממנו צריך להפיק את המקסימום לטובת מדינת ישראל. אין מה ליילל על כך, זה הממשל ואיתו צריך לעבוד". 

עמידור סיכם כי "אנו ודאי לא מעצמה כמו ארה"ב אז אני מתאר לעצמי שאם הם ירצו הם יוכלו יותר, אך זו לא שאלה לדיון. השאלה היא מה אנו עושים בכוחותינו, ואנו צריכים לעשות בכוחותינו את המקסימום".