נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, פגש אמש בראש המוסד, יוסי כהן, כך על פי דיווח שפורסם הערב (שבת) בחדשות 12. השניים דנו בנושא הגרעין האיראני, כחלק מסדרת מפגשים של משלחת ישראלית לארצות הברית עם גורמים מקומיים. ראש הממשלה בנימין נתניהו, תדרך את ראש המוסד קודם לכן באשר לסוגיות. על פי הדיווח, הפגישה נקבעה במהלך ביקור המשלחת, והתקיימה בבית הלבן בנוכחותו של ביידן, ראש המוסד ובכירים במועצה לביטחון לאומי. 

כזכור, ביום חמישי האחרון, נועד ראש המוסד יחד עם מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן, בנוכחות שגריר ישראל בארצות הברית ובאו"ם, גלעד ארדן. השלושה דנו בסוגייה האיראנית ובחזרה האפשרית להסכם הגרעין. לאחרי כן, פורסמה הודעה מטעם הבית הלבן, לפיה, ארצות הברית לא נסוגה מכוונתה לחזור להסכם הגרעין. עוד הובהר כי "הנשיא ביידן תומך בזכותה של ישראל להגן על עצמה". 

בשיחה שקדמה לכך השבוע, בין היועץ לביטחון לאומי, ג'ק סאליבן וראש המל"ל מאיר בן שבת, נטען על ידי גורמים ישראלים ואמריקאים, כי "השיחה הייתה טובה ומועילה". לדברי אותם הגורמים, מלבד שאלת הסכם הגרעין, בשיחות עם האמריקאים עלו ונידונו נושאים שונים, ביניהם שאלת הפלסטינים. "בשיחות הושגה הסכמה מלאה וחד משמעית לשיתוף פעולה מלא והדוק בין ארה"ב לישראל", אמרו.