ממלא מקום יו"ר ארגון נכי צה"ל, רפי כהן צמח, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והתייחס לגורמים שהובילו לחידוש מחאת נכי צה"ל: "אנחנו כבר שנה וחצי מתדיינים. הקימו ועדה בראשות האלוף בן ראובן ע"י מנכ"ל משרד הביטחון הקודם. בן ראובן הגיש דו"ח ממצה במארס 2020, הגיש למשרד הביטחון במאי 2020, החוזה יושב על שולחנם של שר הביטחון וצמרת האוצר ממאי 2020, כשהייתה ממשלה".

לדבריו, "הובטח לנו על ידי שר האוצר אתמול שהוא ינהל את העניינים מול משרד הביטחון וישיגו את התקציב הראשוני. היה ובמידה והיום זה לא יוסדר ולא יעבור בהחלטת ממשלה, אנחנו נחריף את העיצומים שלנו". 

בהמשך התייחס צמח גם לדרשותיהם ממשרד הביטחון וממשרד האוצר ואמר כי, "אנחנו לא מדברים על כסף, ארגון נכי צה"ל מעולם לא דיבר על כסף אלא על צרכים עבור הנכים אותם הוא מייצג, כסף זה לא מענייננו. לא ביקשו כסף לכיסם של הנכים, אף שקל מהרפורמה לא מגיע לכיס של הנכה, מגיע לטיפולים רפואיים, לאביזרים רפואיים, לרופאים מקצועיים ,לאנשי שיקום ורווחה שיטפלו בנכים".

"ההפגנה באה בעקבות משא ומתן שהיה בעבר והבטיחו לנו הבטחות במסיבות עיתונאים, גם רה"מ וצוותו, מנכ"ל משרד הביטחון וצוותו, הבטיחו שתוך שבועיים מביאים את הרפורמה לאישור הממשלה. פתאום יש מלחמות בין משרד האוצר, משרד הביטחון ומשרד רה"מ, הדברים תקועים", הוסיף. 

כמו כן, רפי כהן צמח התייחס גם להמשך המחאה במידה ולא יושגו הבנות עם משרדי הממשלה והצהיר כי "אנחנו נחריף את המאבק בכל העוצמה, כי לא ייתכן שיפקירו את הלוחמים שבזכותם אנחנו חיים כאן במדינת ישראל".