הפרשן הצבאי רוני דניאל התראיין הבוקר (חמישי) בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM ושוחח איתם על ההסלמה במצב הבטחוני וסבב הלחימה בעזה. לדבריו, המבצע הנוכחי לא מראה סימני האטה, או בלימה ולדעתו, "לישראל אסור לעצור. מרגע שיצאנו למהלך שכזה, עם כל מה שקורה, צריך ללכת עד הסוף".

דניאל התייחס להכנות הצבאיות של צה''ל, מחוץ לרצועת עזה, למרות שבשלב זה עדיין לא מדובר על כניסה קרקעית: "הכוחות צריכים להיות מוכנים לכניסה, כדי שיהיה אפשר לבצע אותה. זה לא מהלך שמקבלים כלאחר יד. חיל האוויר וההפצצות מביאים תוצאות, אתמול הוחרבו שני בנקים. אני חושב שזה אירוע שעוד לא היה ברצועה מבחינת ההיקף ועוצמת הפגיעות, אך צריך סבלנות".

הוא הסביר כי למרות בקשות הפסקת האש של חמאס, הם לא הרימו ידיים באמת. "אצלנו מבקשים לילה של התקפות של חיל האוויר ולמחרת בבוקר הם מרימים ידיים? אז לא, הם לא. גם היום הם ימשיכו לירות, שלא יהיו אשליות. חמאס הולך על כל הקופה, מלא מלא".

הפרשן הצבאי טען בנוסף כי המהומות בתוך הערים המעורבות בישראל, הן תוצאה של ההסתה של חמאס וכי שם מתבצע הנזק הגדול למדינה: "התפרצתי פעם אחת באולפן כי בעייני ההתכתשות בעזה זה קשקוש, צה''ל הרי יגמור את זה ויביא הישג. הבעיה היא בתוך הערים, הגלידריה בבת-ים למשל, סתם ונדליזם מטורף, שד שהשתחרר מהבקבוק. הלינצ'ים שראינו הם דבר איום ונורא. זה מה שמאיים באמת, הבעיה פה אצלנו, אני לא יודע איך מטפלים בזה ממש, זו דילמה".