תחקיר הטרגדיה בשדרות: חלון הממ"ד שבו נהרג עידו אביגל בן ה-6 מפגיעת רסיס רקטה היה תקני, כך עלה ממצאי התחקיר הראשוני שהותרו היום (חמישי) לפרסום. מהתחקיר מסתמן כי האירוע הטרגי התרחש בעקבות רסיס שפגע בזווית חריגה. 

לפי תחקיר המקרה החריג, רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה בבניין המגורים והתפוצצה. שבר מאותה רקטה ניתז ופגע בחלון הפלדה בזווית חריגה, ובשל כך חדר אותו וגרם לניפוץ שכבת הזכוכית. כאמור, החלון היה תקני וההמלצה לשהות בממ"דים נותרת בעינה, כאשר יש להקפיד על סגירת חלון הפלדה ובזמן השהייה בתוך המרחב המוגן יש להקפיד לשהות מתחת לגובה התחתון של החלון. 

כזכור, בעקבות פגיעת הרקטה נפצעו גם אמו של אביגל, שאושפזה בבית החולים ברזילי במצב קשה, ואחותו בת ה-7 שנפגעה קל ושוחררה לאחר סדרת בדיקות. במהלך אותו מטח כ-15 נוספים נפצעו כתוצאה מנפילות ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.

מעיריית שדרות נמסר אמש: "שדרות מודיעה בצער על מותו של עידו אביגל, הילד בן החמש, שנפגע הערב מרקטת קסאם בדירה בעיר. עובדי אגף הרווחה נמצאים עם המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה". 

ראש העיר, אלון דוידי, שפגש הערב את האב השכול, מסר: "אנו כואבים את כאבה של המשפחה היקרה שהצטרפה לפני 4 שנים לקהילת שדרות ואיבדה הערב את בנם הרך. אנו דורשים מהנהגת המדינה להמשיך במבצע ולפגוע פגיעה אנושה בג'יהאד ובחמאס ובמנהיגיהם כדי להשיב את השקט לתושבי שדרות, עוטף עזה והדרום".